Gravatar

#1001 JannikAnd 13 år siden

Magtdemonstration!
Gravatar

#1002 Babo Rises 13 år siden

Kruse: Madrid var heller ikke engle i de kampe, så det gik lidt begge veje synes jeg... i DE kampe.
Gravatar

#1003 Kruse 13 år siden

#1002: Jamen jeg er enig i at Madrid heller ikke var uskyldige, men jeg synes nu stadig at Barca var en smule værre. Og når man er verdens bedste hold og kan spille så fantastisk fodbold som de viser her til aften, så giver det en ekstra dårlig smag i munden når de laver sådanne "tricks".

Men det er rart at se en så fair spillet kamp som aftenens kamp, og jeg synes også at dommeren har haft et godt tag på kampen, selvom det dog ikke har været de store beslutninger han har skulle tage her til aften.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#1004 loki 13 år siden

Barca!

Smuk, smuk kamp!
www.peakoil.dk
Gravatar

#1005 Babo Rises 13 år siden

Kruse: Jeg synes nu Madrid gik voldsomt "til den" i de kampe, men jeg er enig i, at det blev ukønt affære, men tror sku bare at disse to klubber hader hinanden så meget, at de gør alt for at fælde hinanden. Lidt synd. Men nu skal der fejres.. Hold op en præstation af Barcelona. Verdens bedste hold... det kan der satme ikke være tvivl om.
Gravatar

#1006 The Insider 13 år siden

...næstefter FC Fyn, selvfølgelig. Dæleme en skam at de rykkede ned i år :-(
War. War never changes.
Gravatar

#1007 Babo Rises 13 år siden

hehe jeg havde nær sagt Bari, men okay :)
Gravatar

#1008 Antlion 13 år siden

jjaadasddd det var sgu en noget sølle præstation fra UNITED's side. En revanche gad de åbenbart ikke at have...,
Gravatar

#1009 Babo Rises 13 år siden

jeg tror ikke at de ikke gad. Alle gider i sådan en finale. Jeg tror mere på at de ikke kunne. Sådan så det også ud i 09.
Gravatar

#1010 IK 13 år siden

Hvad mon der nu skal ske med Guardiola? Chelsea, Roma, Inter eller endnu et år i Barca?

Skriv ny kommentar: