Gravatar

#201 HonoDelLoce 13 år siden

dyg (200) skrev:
Fint med mig, han plejer bare at være ret pålidelig :)

Jo jo, og visse aviser har kilder hos alle kilder, der måske er pålidelige i mange tilfælde.. Og andre gange ikke aner hvad der foregår..

Og så snart du er "upålidelig" i én sag, så er du ALTID upålidelig :)

Upålidelig er i øvrigt et underligt ord..

Men håber ikke du misforstår, det er skam ikke fordi jeg ikke vil tage venners (eller venners venners) ord for gode varer.. :) Men du har vel selv prøvet at få et par ænder serveret gennem tiden, der starter med "En af mine venner har hørt ...." ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#202 dyg 13 år siden

Naturligvis. Normalt giver jeg heller ikke meget for rygtebørsen, men jeg synes dog alligevel det er hyggeligt at følge med i.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#203 HonoDelLoce 13 år siden

dyg (202) skrev:
men jeg synes dog alligevel det er hyggeligt at følge med i.

Ganske enig :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#204 dyg 13 år siden

Så blev Carroll officiel, mon ikke Torres er væk om få minutter?
Gravatar

#205 The Insider 13 år siden

Og nu rapporterer BBC også, at Adam er på vej mod jer. Blackpool har jo også hivet en erstatning hjem tidligere i dag. Det er åbenbart noget med Torres' "image rights", som forsinker en eventuel deal i øjeblikket.
War. War never changes.
Gravatar

#206 dyg 13 år siden

Gravatar

#207 Kruse 13 år siden

Jeg vil i øvrigt pointere at jeg finder priserne på engelske spillere for direkte vanvittige. 300 millioner for Carroll, der på trods af at være et stort talent, endnu ikke har vist særligt meget på højeste niveau. Havde han ikke været engelsk, kunne vi godt regne med en pris der var mindst 100 millioner mindre.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#208 The Insider 13 år siden

Ender det ikke omkring de 35 millioner pund? For det er nærmere 400 millioner kroner, og jeg er enig med Kruse i, at det er fuldstændig forrykt. Han er ikke mere end 12-15 millioner pund værd, MAX. Det er næsten synd for Liverpool, hvis de mange millioner for Torres kun ender med at blive brugt på Adam og Carroll.
War. War never changes.
Gravatar

#209 Bruce 13 år siden

FCK - Aalesund 1-1

Hmm, det var sgu ikke imponerende :(
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#210 Åkepool 13 år siden

Kruse (207) skrev:
Jeg vil i øvrigt pointere at jeg finder priserne på engelske spillere for direkte vanvittige. 300 millioner for Carroll, der på trods af at være et stort talent, endnu ikke har vist særligt meget på højeste niveau. Havde han ikke været engelsk, kunne vi godt regne med en pris der var mindst 100 millioner mindre.

Meget enig.

The Insider (208) skrev:
Ender det ikke omkring de 35 millioner pund? For det er nærmere 400 millioner kroner

35 millioner pund er ca. 303 millioner danske kroner ;)
So, at last we meet for the first time for the last time.

Skriv ny kommentar: