Gravatar

#1071 Åkepool 14 år siden

HonoDelLoce (1065) skrev:
Have faith, my brother

Jeg prøver, jeg prøver :)

HonoDelLoce (1065) skrev:
Er jeg den eneste, der synes, at det er katastrofalt, at man i Brøndby kan have en næsten tom Faxe-tribune (eller Syd-siden, eller hvad de ynder at kalde den nu) efter 75 minutter, og stadig mene, at de er det eneste hold med "rigtige fans" ???

Nej, den kan de vist godt droppe efterhånden.

loki (1070) skrev:
Italien, Tjekkiet, Bulgarien, Armenien og Malta: det kommer vi ikke videre fra, og fred være med det.

Hvis vores spillere tager til klubber, hvor de rent faktisk får spilletid, så tror jeg på den.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#1072 Bruce 14 år siden

Nu har vi jo ikke Olsen til næste VM, så jeg tror faktisk blot det, at der kommer en ny træner, kan blive så stor en inspiration og forløsning, at det alene kan starte en bedre epoke. Jeg tror godt, at vi kan blive 2'er eller 3'er i puljen.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#1073 Åkepool 14 år siden

MaxHHansen (1066) skrev:
I retfærdighedens navn må jeg hellere lige rette ovenstående... DR har åbenbart IKKE købt rettighederne til udekampen

Men det har de nu, efter voldsom brok fra mange OB-fans.
Så kampen bliver vist live på DR1 imorgen :)
Gravatar

#1074 HonoDelLoce 14 år siden

Åkepool (1073) skrev:
Men det har de nu, efter voldsom brok fra mange OB-fans.
Så kampen bliver vist live på DR1 imorgen :)

Jeg har ellers lige læst, at selvom DR har købt rettighederne, vil de ikke ændre på sendefladen på DR1, så den kommer på DR HD (omend ikke i HD, da grækerne åbenbart ikke kan levere det - ved ikke lige hvilket årtusind de lever i, men det er da åbenlyst ikke teknologiske udgifter, der har kørt dem bankerot! ;) )
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#1075 MaxHHansen 14 år siden

HonoDelLoce (1074) skrev:

Jeg har ellers lige læst, at selvom DR har købt rettighederne, vil de ikke ændre på sendefladen på DR1, så den kommer på DR HD (omend ikke i HD, da grækerne åbenbart ikke kan levere det - ved ikke lige hvilket årtusind de lever i, men det er da åbenlyst ikke teknologiske udgifter, der har kørt dem bankerot! ;) )

Når alternativet er at høre det i radioen, eller et eller andet opskurt stream over nettet, er DR HD en gave...

Og vi har arrangeret storskærm, gratis øl (når OB scorer) og levende musik på Café Sprogø for alle dem i Odense, der ikke kan se kanalen... (eller blot har lyst til at hygge før og under kampen med ligesindede...)
Gravatar

#1076 Åkepool 14 år siden

HonoDelLoce (1074) skrev:
så den kommer på DR HD

Hmm, det var ikke hvad jeg læste på TTV igår?
Gravatar

#1077 MaxHHansen 14 år siden

Sådan, OB! Og KB/03, omend den jo var en anelse mere forventet... ,o)
Gravatar

#1078 HonoDelLoce 14 år siden

Det var en helt genial aften for dansk fodbold her til aften!

Så må styrkeforholdet mellem dansk og græsk fodbold ligesom være sat på plads!

Og dejligt med en sejr i Dublin.. Selvom den meget gerne måtte være større..

Men puh ha, nogle modstandere OB kan rende ind i i næste runde!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#1079 MaxHHansen 14 år siden

Jeg tager gerne Bayern... klasseaway, busafstand, fedt stadion, og gode penge i kassen...
Gravatar

#1080 loki 14 år siden

Wisla Krakow - Apoel
Maccabi Haifa - Genk
Dinamo Zagreb - Malmö
FCK - Viktoria Plzen
Bate Borisov - Sturm Graz

OB - Villarreal
Twente - Benfica
Arsenal - Udinese
Bayern - FC Zürich
Lyon - Rubin Kazan

Viktoria Plzen kender jeg intet til, men Villarreal bliver sandsynligvis en lidt for stor mundfuld for de kære fynboerer. Men spændende bliver det da.
www.peakoil.dk

Skriv ny kommentar: