Er det kun som OB'er, at man undres over at DR køber rettighederne til begge OBs kampe imod grækerne, og så fravælger at sende udekampen, fordi tidspunktet kolliderer med en genudsendelse af "Kender du typen?"?
Er ikke afvisende overfor at jeg ikke er objektiv, men det virker godt nok som spild af gode licenskroner, kun at vise halvdelen af de kampe man køber, når man har en tre-fire kanaler at vælge imellem til de par timer en tirsdag aften...
Til gengæld føler jeg mig overbevist om, at de vil gøre sig i toppen af PL igen!
Det gør jeg til gengæld ikke. Jeg ved godt man siger, at man ikke skal lægge så meget i trænings/venskabskampe, men to nederlag i træk på 0-3 ser sgu ikke så godt ud, uanset hvem de stiller med.
Og så er jeg bare ikke overbevist af deres indkøb, men må sætte min lid til Copa America's MVP, Luis Suárez, nu hvor Steven Gerrard har forlænget sit skadeshelvede med flere uger :(
MaxHHansen (1063) skrev:
Er det kun som OB'er, at man undres
Nej, det er fandme til grin.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Have faith, my brother! Det er jo f.eks. for FCK blevet en vane, at jo værre træningskampene går, jo større margin vinder de Superligaen med ;)
- apropos Superliga.. Er jeg den eneste, der synes, at det er katastrofalt, at man i Brøndby kan have en næsten tom Faxe-tribune (eller Syd-siden, eller hvad de ynder at kalde den nu) efter 75 minutter, og stadig mene, at de er det eneste hold med "rigtige fans" ???
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Er det kun som OB'er, at man undres over at DR køber rettighederne til begge OBs kampe imod grækerne, og så fravælger at sende udekampen, fordi tidspunktet kolliderer med en genudsendelse af "Kender du typen?"?
Er ikke afvisende overfor at jeg ikke er objektiv, men det virker godt nok som spild af gode licenskroner, kun at vise halvdelen af de kampe man køber, når man har en tre-fire kanaler at vælge imellem til de par timer en tirsdag aften...
I retfærdighedens navn må jeg hellere lige rette ovenstående... DR har åbenbart IKKE købt rettighederne til udekampen, som jeg var blevet oplyst. Men jeg synes stadig de er nogen klaphatte for ikke at købe dem, så jeg kunne se bold... ,o)
Før man fyrer Bjerregaard og rydder op i den interne struktur og giver los for rigtig professionalisme, kommer Brøndby ikke videre. Man ligger som man har redt. Jeg ved ikke om tro på Gud eller Brøndby er mest urealistisk.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Hehe... holder selv med AGF (ja, i guder *rolls eyes, self-facepalm*), men det kunne nu være rart med lidt mere konkurrence i toppen, og jeg tror desværre Brøndby fortsat er det bedste bud foruden OB og måske FCM. Men de er jo kun startet, så måske tingene ser vældig anderledes ud om et par måneder.
Og i andre nyheder:
Italien, Tjekkiet, Bulgarien, Armenien og Malta: det kommer vi ikke videre fra, og fred være med det.
#1061 Åkepool 14 år siden
Liverpool!!! Næ vent..... :(
#1062 HonoDelLoce 14 år siden
Hehe - det bliver svært uden deltagelse!
Til gengæld føler jeg mig overbevist om, at de vil gøre sig i toppen af PL igen! Hvilket man ikke skal kimse af! :)
#1063 MaxHHansen 14 år siden
#1064 Åkepool 14 år siden
Det gør jeg til gengæld ikke.
Jeg ved godt man siger, at man ikke skal lægge så meget i trænings/venskabskampe, men to nederlag i træk på 0-3 ser sgu ikke så godt ud, uanset hvem de stiller med.
Og så er jeg bare ikke overbevist af deres indkøb, men må sætte min lid til Copa America's MVP, Luis Suárez, nu hvor Steven Gerrard har forlænget sit skadeshelvede med flere uger :(
Nej, det er fandme til grin.
#1065 HonoDelLoce 14 år siden
Have faith, my brother! Det er jo f.eks. for FCK blevet en vane, at jo værre træningskampene går, jo større margin vinder de Superligaen med ;)
- apropos Superliga.. Er jeg den eneste, der synes, at det er katastrofalt, at man i Brøndby kan have en næsten tom Faxe-tribune (eller Syd-siden, eller hvad de ynder at kalde den nu) efter 75 minutter, og stadig mene, at de er det eneste hold med "rigtige fans" ???
#1066 MaxHHansen 14 år siden
I retfærdighedens navn må jeg hellere lige rette ovenstående... DR har åbenbart IKKE købt rettighederne til udekampen, som jeg var blevet oplyst. Men jeg synes stadig de er nogen klaphatte for ikke at købe dem, så jeg kunne se bold... ,o)
#1067 loki 14 år siden
Du kan sikkert finde et stream et eller sted på nettet :o)
Og stakkels Brøndby... 1-4 og Mike Jensen uden i 8-10 uger... av av.
#1068 MaxHHansen 14 år siden
Stakkels BIF? Det er da ren fryd, at de nu på hvad, 7. sæson, ikke kan få det til at fungere... ,o)
#1069 Bruce 14 år siden
#1070 loki 14 år siden
Og i andre nyheder:
Italien, Tjekkiet, Bulgarien, Armenien og Malta: det kommer vi ikke videre fra, og fred være med det.