Hvordan kan Barton slippe med et gult kort? Han er da om nogen provokatøren og igangsætteren af slagsmålet. Enormt dumt af Gervinho, men også vanvittigt usmagelig opførsel af Joey Barton. Jeg har ikke det mindste imod at Song satte en hilsen på hans ben.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Jeg har ikke det mindste imod at Song satte en hilsen på hans ben.
Så er vi to. :)
Skuffende kamp. Hvad fanden skal vi forvente af Arsenal i år? Hvis profiler som Nasri og Fabregas forlader klubben, skal der fandme købes og roteres en del!
Der skal i hvert fald som minimum købes to spillere. En central forsvarsspiller(Ikke nødvendigvis for at skubbe Vermaelen eller Koscielny på bænken, men for at holde Squillaci endnu længere væk fra holdet), og så en form for playmaker/kreatør på midtbanen, uden dog at det behøver at være samme type som Fabregas. Og så tror jeg at vi står stærkt til 4. pladsen og kan muligvis drille de tre øverste.
Uden disse forstærkninger, så skal vi kæmpe med næb og kløer for at sikre en 4. plads. Og det bliver meget svært.
EDIT: Men det skal i det hele taget nok blive bedre når Wilshere er fit igen.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#1141 The Insider 13 år siden
#1142 HonoDelLoce 13 år siden
#1143 The Insider 13 år siden
#1144 The Insider 13 år siden
#1145 Kruse 13 år siden
#1146 The Insider 13 år siden
#1147 IK 13 år siden
Så er vi to. :)
Skuffende kamp. Hvad fanden skal vi forvente af Arsenal i år? Hvis profiler som Nasri og Fabregas forlader klubben, skal der fandme købes og roteres en del!
#1148 The Insider 13 år siden
#1149 Kruse 13 år siden
Uden disse forstærkninger, så skal vi kæmpe med næb og kløer for at sikre en 4. plads. Og det bliver meget svært.
EDIT: Men det skal i det hele taget nok blive bedre når Wilshere er fit igen.
#1150 Åkepool 13 år siden
Har han nogensinde opført sig bare en smule sympatisk? Den mand skulle afskæres fra at spille fodbold for evigt.