Gravatar

#1131 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Kan i øvrigt se at 1. FC Köln igen får klø. Gad vide hvor lang tid der går, før end at Ståle bliver fyret.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#1132 The Insider 13 år siden

#1130, Newcastle-holdet anno 2010 med Barton, Nolan, Enrique og Carroll i startopstillingen havde skræmt mig meget mere end det, som de kan sende på banen i dag.
War. War never changes.
Gravatar

#1133 The Insider 13 år siden

...ifølge BBC er Barton dukket op til Arsenal-kampen med udstyret på slæb. Måske er der alligevel håb!
War. War never changes.
Gravatar

#1134 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Ja ok hvis vi går helt tilbage til Carroll salget kan jeg godt se det. Ellers er det nok Barton der bliver savnet mest på holdet, hvis han da i det hele taget ryger afsted, men han har også gjort det svært for sig selv efterhånden.

Nolan salget er bare mærkeligt.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#1135 The Insider 13 år siden

Jeg ville næsten fremhæve Nolan som deres bedste spiller sidste år (han har altid været vildt begejstret for sin gamle mentor, Sam Allardyce, så det er nok derfor, at han bad om at flytte klub), og foruden ham og da især også Barton kan jeg ikke se dem undgå at ende i nedrykningskampen. Mike Ashely er sgu skørere end Blackburns kyllingeejere.
War. War never changes.
Gravatar

#1136 The Insider 13 år siden

Puha, så har jeg det lidt bedre med, at Chelsea også kun får ét point i morgen...
War. War never changes.
Gravatar

#1137 The Insider 13 år siden

Der kan vist ikke være tvivl om, at Alexandre Song har verdenshistoriens hidtil værste frisure?
War. War never changes.
Gravatar

#1138 Kruse 13 år siden

#1137: Har du da glemt alt om Taribo West? :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#1139 The Insider 13 år siden

Hahaha, jesus! Cissé, Sagna og David James er også udmærkede kandidater til titlen!
War. War never changes.
Gravatar

#1140 The Insider 13 år siden

Ikke ligefrem den mest spændende kamp nogensinde i øvrigt...
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: