Jeg håber i øvrigt at Dalglish vælger at bruge Jordan Henderson på højrekant istedet for Kuyt, da han på ingen måde virker skræmmende hvorimod at Kuyt har det med at gøre det godt mod Arsenal.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Jeg håber i øvrigt at Dalglish vælger at bruge Jordan Henderson på højrekant istedet for Kuyt, da han på ingen måde virker skræmmende hvorimod at Kuyt har det med at gøre det godt mod Arsenal.
Nu har jeg ikke set nogle startopstillinger eller noget, men jeg kan ikke forestille mig andet end at Kuyt starter inde.. I en kamp som mod Arsenal tror jeg helt sikkert han går efter så meget styrke og erfaring som muligt..
Men en god kamp, det tror jeg helt sikkert det bliver.
Nu er vi selvfølgelig på hver vores side af hegnet - men god kamp :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Hehe.. Sidder også her som Liverpool-fan og ser kampen med noget der ligner sympati for Arsenal..
Men ret beset var Frimpong jo heldig med at være på banen i 2. halvleg, og kunne også nemt have fået direkte rødt for sin forseelse, hvor han får sit 2. gule..
Samtidigt viste Arshavin jo teknik som et dysplasi-ramt halvdødt dådyr i en orkan på en skøjtebane!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#1211 Kruse 13 år siden
#1212 HonoDelLoce 13 år siden
Nu har jeg ikke set nogle startopstillinger eller noget, men jeg kan ikke forestille mig andet end at Kuyt starter inde.. I en kamp som mod Arsenal tror jeg helt sikkert han går efter så meget styrke og erfaring som muligt..
Men en god kamp, det tror jeg helt sikkert det bliver.
Nu er vi selvfølgelig på hver vores side af hegnet - men god kamp :)
#1213 Babo84 13 år siden
#1214 HonoDelLoce 13 år siden
#1215 The Insider 13 år siden
#1216 HonoDelLoce 13 år siden
Men ret beset var Frimpong jo heldig med at være på banen i 2. halvleg, og kunne også nemt have fået direkte rødt for sin forseelse, hvor han får sit 2. gule..
Samtidigt viste Arshavin jo teknik som et dysplasi-ramt halvdødt dådyr i en orkan på en skøjtebane!
#1217 HonoDelLoce 13 år siden
Det ser ud til at være godt gættet! :)
Og dejligt for mig, da jeg satte 200kr på Liverpool-sejr med mere end 1 mål til odds 7! :)
#1218 HonoDelLoce 13 år siden
#1219 IK 13 år siden
#1220 The Insider 13 år siden