Puha, dejligt og i sidste ende fortjent resultat. Men damn, hvor bliver det godt at få David Luiz tilbage. Bagkæden var virkelig lammet, men både Ivanovich og Bosingwa gav den gas med manér i 2. halvleg. Alex skal vist bare have booket flybillet til Italien, og så måtte vi gerne offloade Mikel. Han har været rædsom i efterhånden halvanden sæson. Mikel, Ramires og 30 millioner pund for Modric, Tottenham? :-)
Er til gengæld ærgerlig over, at Torres og Benayoun igen ikke fik lov til at spille sammen. Det fungerede fortræffeligt i sidste års opgør mod West Ham, hvor Torres endelig trådte i karakter. De har jo naturligvis et godt kendskab til hinanden. Forstår ikke, hvordan Mikel får lov til at være i startopstillingen frem for israeleren...
#1234 Ja han er en spiller der har overrasket mig med hans attitude. Desuden rapporteres det at Aquilani er tæt på at skifte til Milan, hvilket vil være et godt køb. Der mangler lidt kreativitet på midtbanen.
#1235 Problemet for City bliver blot at de er nødt til at skulle sælge nogle af deres spillere. Ikke fordi at spillerne bliver sure over ikke at spiller men pga. FFP. Deres lønudgifter er alt for høje og de er en klub der vil blive ramt hvis de ikke får sænket lønudgifterne. Balotelli, Tevez og Adebayor er gode bud på spillere der forlader dem samt nogle af deres marginalspillere. Måske ikke allesammen i dette transfervindue.
Yeah, det er en anelse skræmmende! Men samtidigt er det svært at ryste følelsen af, at de endnu ikke geller helt sammen som hold.
Nu ved jeg ikke, om du så kampen i går, men der virkede de faktisk meget godt "sammentømret". Selvfølgelig er der hickups, og løbemønstre og sådan skal da lige finpudses, men hvis det der er i 2. spillerunde, så bliver det s'gu skræmmende i 20.! Det var mest i forsvaret, jeg undrede mig. Også fordi, det fungerede så godt sidste år. Der må sidde noget sommer-kuller i hovedet af dem.
The Insider (1236) skrev:
PS. JUAN MAAAATTTTAAAAAAAAAAAA!!
Ja, øv.. Det var ellers en spiller, som jeg i flere år håbede kraftigt på at Liverpool hentede.. Ganske ligesom med David Silva.. Og David Villa..! :D
Selvfølgelig skal de have nogle af alle de spillere væk. Og der synes jeg ikke engang, at FFP og lønudgifter er den største grund. Der er da simpelthen bare for mange spillere :D
Adebayor ryger, det kan der vel ikke være nogen tvivl om. Balotelli kunne også godt lide en mand, der har opbrugt den ellers noget nær uudtømmelige tålmodigshedsreserve, Mancini havde i forhold til ham. Tevez kan jeg s'gu ikke finde ud af. Den mand burde simpelthen have et par flade for hans tuden evig og altid.! (ahrem)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Jeg har aldrig følt mig så frustreret i noget transfervindue før. Jeg håber virkelig at Wenger tager røven på os alle og henter 3 stk. klassespillere ind, men det tyder ikke på det. Og nu har Chelsea snuppet Juan Mata, en spiller som Arsenal virkede til at være millimeter fra at købe tidligere, men ligesom alt andet i dette transfervindue som blev det aldrig til noget.
Suk....
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#1231 The Insider 13 år siden
Er til gengæld ærgerlig over, at Torres og Benayoun igen ikke fik lov til at spille sammen. Det fungerede fortræffeligt i sidste års opgør mod West Ham, hvor Torres endelig trådte i karakter. De har jo naturligvis et godt kendskab til hinanden. Forstår ikke, hvordan Mikel får lov til at være i startopstillingen frem for israeleren...
#1232 Kruse 13 år siden
Det gjorde jeg desværre ikke :(
#1233 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden
Boateng:
Seedorf:
#1234 JannikAnd 13 år siden
Boateng:
Seedorf: er startet flyvende, superflot mål. Bringer minder om et lignende kunststykke fra Tottis fod fra år tilbage.
#1235 HonoDelLoce 13 år siden
Hvis deres forsvar kommer op på samme niveau som i sidste sæson samtidigt med, at de har sådan nogle offensive kræfter.. Puuuuuuh haaaa....!
#1236 The Insider 13 år siden
PS. JUAN MAAAATTTTAAAAAAAAAAAA!! Så mangler vi bare en ordentlig, kreativ spiller på den centrale midtbane, og så er vi godt kørende :-)
#1237 Babo84 13 år siden
#1238 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden
#1235 Problemet for City bliver blot at de er nødt til at skulle sælge nogle af deres spillere. Ikke fordi at spillerne bliver sure over ikke at spiller men pga. FFP. Deres lønudgifter er alt for høje og de er en klub der vil blive ramt hvis de ikke får sænket lønudgifterne. Balotelli, Tevez og Adebayor er gode bud på spillere der forlader dem samt nogle af deres marginalspillere. Måske ikke allesammen i dette transfervindue.
#1239 HonoDelLoce 13 år siden
Nu ved jeg ikke, om du så kampen i går, men der virkede de faktisk meget godt "sammentømret". Selvfølgelig er der hickups, og løbemønstre og sådan skal da lige finpudses, men hvis det der er i 2. spillerunde, så bliver det s'gu skræmmende i 20.!
Det var mest i forsvaret, jeg undrede mig. Også fordi, det fungerede så godt sidste år. Der må sidde noget sommer-kuller i hovedet af dem.
Ja, øv.. Det var ellers en spiller, som jeg i flere år håbede kraftigt på at Liverpool hentede.. Ganske ligesom med David Silva.. Og David Villa..! :D
Selvfølgelig skal de have nogle af alle de spillere væk. Og der synes jeg ikke engang, at FFP og lønudgifter er den største grund. Der er da simpelthen bare for mange spillere :D
Adebayor ryger, det kan der vel ikke være nogen tvivl om. Balotelli kunne også godt lide en mand, der har opbrugt den ellers noget nær uudtømmelige tålmodigshedsreserve, Mancini havde i forhold til ham. Tevez kan jeg s'gu ikke finde ud af. Den mand burde simpelthen have et par flade for hans tuden evig og altid.! (ahrem)
#1240 Kruse 13 år siden
Suk....