Gravatar

#1241 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

#1239 Hehe, ja det er en ret stor trup, men jeg nævnte blot FFP pga. at de der kan opleve sanktioner. Men mon ikke de også får barberet truppen ned i forhold til dens nuværende størrelse. De vil dog stadigvæk have nogle gode spillere efter det. Dog er det lidt morsomt med dens store størrelse.

Jeg synes dog godt man kan ane at klubber begynder at tænke lidt over de regler med FFP. Inter sælger måske også Eto'o, hvilket naturligvis også er gode penge at få men samtidig mister de også en stor løncheck (og fantastisk spiller). Ja jeg er for en gangs skyld faktisk taknemmelig over at Milan kan tillade sig at købe spillere i dette transfervindue.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#1242 HonoDelLoce 13 år siden

Der går vedholdende rygter om Eden Hazard er på vej til Emirates.. Det ville dælme være et klassekøb, og højst sandsynligt for at lukke hullet efter Nasri, hvis han forsvinder. Jeg havde ellers regnet med, at han røg til en topklub.....

Du ka' ta' det! :P

Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#1243 Kruse 13 år siden

#1242: Jojo, og han ville også være en ønskesigning, men der har også været vedholdende rygter om så mange andre spillere som skulle være på vej, men det ender aldrig med noget alligevel.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#1244 The Insider 13 år siden

#1237, hehe! Så længe vedkommende ikke har slået gækken løs på Barcelonas 1. hold er det a-okay med mig ;)
War. War never changes.
Gravatar

#1245 Babo84 13 år siden

Kruse (1240) skrev:
Jeg har aldrig følt mig så frustreret i noget transfervindue før

Man forstår slet ikke manden. Han burde snart gøre noget. Jeg mener han burde fyres. Klubben trænger vist til noget nyt.
Gravatar

#1246 Kruse 13 år siden

Babo84 (1245) skrev:
Jeg mener han burde fyres. Klubben trænger vist til noget nyt.

Men det ville være katastrofalt at fyre en træner så tidligt i sæsonen. En ny træner vil heller ikke kunne nå at lave de nødvendige ændringer og hente de nødvendige spillere.

Desuden så snakkes der meget om at problemet såmænd ikke så meget er Wenger når det kommer til inaktivitet på transfermarkedet, men snarer en meget stram lønstruktur, som gør at vi ikke kan konkurrere med særligt mange topklubber når det kommer til lønninger.
Gravatar

#1247 Babo84 13 år siden

Kruse (1246) skrev:
Men det ville være katastrofalt at fyre en træner så tidligt i sæsonen. En ny træner vil heller ikke kunne nå at lave de nødvendige ændringer

Måske nok, ja. Men det ville også være skidt, hvis han blot fortsætter året ud og lader som ingenting? Jeg tror næppe Arsenal kan blande sig i top 5 i år, med den start de har fået?

Kruse (1246) skrev:
det kommer til inaktivitet på transfermarkedet, men snarer en meget stram lønstruktur

Det var ihvertfald ikke det Jan Mølby var inde på igår, da han analyserede flere klubber i England. Han mente, at det er Wengers naive (og kortsigtet) filosofi med at hente unge spillere til. Han har pengene. Og jeg mener bestemt, at Arsenal er blandt de 10 rigeste klubber. Selvfølgelig har de nok ikke Madrids summer, til at betale spillerne, men de kan stadig hente bedre spillere.
Gravatar

#1248 Kruse 13 år siden

Babo84 (1247) skrev:
Jeg tror næppe Arsenal kan blande sig i top 5 i år, med den start de har fået?

Ahhh, nu må du lige spise søm til. For det første så kommer de skadesplagede og karantæne ramte spillere tilbage, hvilket klart vil hjælpe på formen. Og så er det stadig kun United, City og Chelsea som ser markant stærkere ud. Liverpool virker dog bedre sammentømret i øjeblikket, mens Tottenham ikke har hentet nogen forstærkninger og er ved at miste deres bedste spiller, Modric, til Chelsea. En fjerdeplads er derfor bestemt ikke urealistisk, selvom at det dog også vil blive hårdt.

Babo84 (1247) skrev:
Det var ihvertfald ikke det Jan Mølby var inde på igår, da han analyserede flere klubber i England. Han mente, at det er Wengers naive (og kortsigtet) filosofi med at hente unge spillere til. Han har pengene. Og jeg mener bestemt, at Arsenal er blandt de 10 rigeste klubber. Selvfølgelig har de nok ikke Madrids summer, til at betale spillerne, men de kan stadig hente bedre spillere.

Og skulle Jan Mølby ligge inde med viden som de engelske eksperter der følger klubben tæt ikke gør? Næppe. Wenger har bestemt en del af skylden, men manglen på handler har i den grad også noget at gøre med vores lønstruktur. En lønstruktur der gør at vi ikke kan tilbyde de helt høje lønninger som konkurrenterne(Nasri kan nærmest tjene dobbelt så meget i City som vi tilbyder ham i kontraktudspillet), og som samtidigt betyder også at unge spillere der ikke helt har niveauet til toppen, får en væsentligt højere løn end de vil kunne få andre steder. Det er blandt andet derfor at Arsenal har svært ved at sælge Bendtner, Almunia og Denilson. Vi betaler altså alt for mange penge til middelmådigheden.

Og ja, Arsenal har en meget sund økonomi, og er en af de mest omsættende klubber i verden, så derfor har vi også råd til at købe spillere for en ganske stor portion penge. Men klubben(læs: ledelsen) er ikke ligeså villig til at ændre på lønstrukturen, hvilket gør at vi ikke kan tilbyde de højeste lønninger.

Men derfor burde det bestemt stadigt være muligt at finde gode spillere, uden at sprænge vores lønbudget, og det har Wenger en stor del af skylden af.
Gravatar

#1249 Babo84 13 år siden

Alt udenfor top 4 er skuffende for en klub som arsenal. Og lige nu tror jeg det bliver svært når de andre top hold er bedre. United, City, Chelsea og Liverpool. Ja Tottenham er vel også en forhindring for Arsenal. De skal købe ind Arsenal.
Gravatar

#1250 Kruse 13 år siden

Babo84 (1249) skrev:
Og lige nu tror jeg det bliver svært når de andre top hold er bedre. United, City, Chelsea og Liverpool.

Jeg mener bare ikke at Liverpool er specielt bedre. Et indkøb eller to, og så står Arsenal godt til den 4. plads. Der skal dog købes flere ind hvis vi skal kunne drille top 3.

Skriv ny kommentar: