Der er nogle enkelte, der går op i spansk fodbold, men dem gider vi ikke lege med!
Derudover har flere af os naturligvis tilhørsforhold til danske hold. Personligt er jeg rigtig glad for de hviiie, men mit yndlingshold vil til evig tid være de røde scousere.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Holder med FCK, men krydser altid fingre for alle danske hold internationalt. Ethvert point er vigtigt og hvis OB kan få 100 mio i CL kval, så kan det sgu da kun være godt for dansk fodbolds fremtid.
Jeg fatter ikke dem, som seriøst håber, at hold ryger ud, så de ikke bliver for dominerende i den hjemlige lige fordi de tjener penge. Det er så udkants- forstadsagtigt, så det er til at brække sig over.
Men ja ... kom så OB! Kør den hjem!!!
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
#1271 Åkepool 13 år siden
Kender iøvrigt ikke så meget til manden, men efter Græker-Kaj er smuttet til Tyskland, så skal der vel købes en, så konkurrencen forbliver hård.
#1272 Kruse 13 år siden
#1273 MMB 13 år siden
#1274 MMB 13 år siden
#1275 MMB 13 år siden
#1276 MMB 13 år siden
#1277 dyg 13 år siden
Derudover har flere af os naturligvis tilhørsforhold til danske hold. Personligt er jeg rigtig glad for de hviiie, men mit yndlingshold vil til evig tid være de røde scousere.
#1278 Bruce 13 år siden
Jeg fatter ikke dem, som seriøst håber, at hold ryger ud, så de ikke bliver for dominerende i den hjemlige lige fordi de tjener penge. Det er så udkants- forstadsagtigt, så det er til at brække sig over.
Men ja ... kom så OB! Kør den hjem!!!
#1279 The Insider 13 år siden
#1280 MMB 13 år siden