Gravatar

#1261 Kruse 13 år siden

Åkepool (1259) skrev:
Det er muligt jeg er Liverpool-fan, men vi har vist ikke set den samme kamp. Liverpool var da klart dominerende i meget af første halvleg, så jeg giver nu ikke udvisningen meget af skylden for sejren. Tror den var kommet alligevel.

Statsne fortæller nu ikke om den store dominering, selvom at Liverpool klart burde dominere mod det hold Arsenal stillede med. Og så er det da skidt at Liverpool ikke kommer frem til flere store chancer end de gjorde mod et så svækket Arsenalmandskab. Og jo, jeg synes bestemt at det er værd at nævne at Arsenal manglede stamspillere, da det var på enormt vigtige pladser og de blev afløst af spillere med få minutters PL-erfaring.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#1262 HonoDelLoce 13 år siden

Szczesny, Sagna, Vermaelen, Koscielny, Jenkinson, Frimpong, Ramsey, Nasri, Arshavin, Walcott, Van Persie.. Jeg kan da i hvert fald tælle 8 spillere der, der må betegnes som stamspillere.. 9 måske endda..

Sorry, men hvor meget bedre er det helt præcist end det, du mener Arsenal er?

Wilshere og Song..? Sorry, men de to alene havde intet ændret på den kamp. Hele holdet spillede i store dele af kampen skidt og usammenhængende, og prøvede at køre bolden rundt i forsvaret for at komme lidt ovenpå. Men de blev stresset uafbrudt af Liverpool. Omvendt stressede Arsenal så også Liverpool godt højt oppe på banen, men hvad hjælper det, når hverken Nasri, Arshavin, Walcott eller Van Persie har en god dag?

Og i øvrigt var Arsenal jo sindssygt heldig med at Frimpong var på banen i mere end 20 minutter..

Det var selvfølgelig trist for Arsenal, at Koscielny måtte gå ud. Men ham den unge spanier gjorde det sådan set bedre.

Og så er det i øvrigt en svær diskussion at have med en, der ligger sin tro i et kort sammendrag og så nogle statistikker.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#1263 Kruse 13 år siden

Jenkinson er en højrebenet højreback uden et eneste minuts Premier League erfaring, som så skal spille på en uvant position. Frimpong har 8 minutters Premier League erfaring og Miguel som kom ind efter 15 minutter havde 0 minutters Premier League erfaring.

Og jo, med Wilshere og Song på midtbanen ville Arsenals midtbane have været ENORMT forandret. Song står for al defensiv arbejde for Arsenals midtbane og Wilshere er den vigtigste i forhold til at kreere offensive chancer(når nu Fabregas ikke længere er i Arsenal). Det er spillere der for Arsenal kan betyde om vi får en 4. plads eller en 5-6 plads. Hvis du ikke tror at disse to spillere havde gjort en forskel, så tror jeg ærligt talt ikke på at du har set særligt mange Arsenalkampe i sidste sæson.

Det behøver jeg ikke at have set kampen for at vide. Som jeg også skrev inden kampen, så var det uundgåeligt at midtbanen ville blive kørt over og mangle al kreativitet uden disse to centrale spillere. Og uden en fungerende midtbane, så får angrebet ikke noget at arbejde med og forsvaret vil være prisgivet ved kontra og hurtige omstillinger.

Det er muligt at Liverpool dominerede kampen, men det er langt fra det reelle niveau af Arsenal der blev vist i den kamp.
Gravatar

#1264 The Insider 13 år siden

Som en person, der hverken er tilhænger af Arsenal eller Liverpool, var min fornemmelse under kampen (så den i sin helhed), at den stensikkert ville ende 0-0 - endda umiddelbart efter udvisningen.
War. War never changes.
Gravatar

#1265 Babo84 13 år siden

Enig med #1262. Liverpool synes jeg spillede bedre, også før Arsenals udvisning, og det endda på udebane. Absolut godkendt præstation for et ude hold.
Gravatar

#1266 IK 13 år siden

Så er Nasri fortid i Arsenal. Øv..
Gravatar

#1267 Babo84 13 år siden

Jeg tror Villareal går videre i aften. Spår en ret overbevisende sejr.
Gravatar

#1268 Babo84 13 år siden

IK (1266) skrev:
Så er Nasri fortid i Arsenal. Øv..

Så bliver de endnu svagere... suk.
Gravatar

#1269 Kruse 13 år siden

Hvis vi henter Hazard som har været rygtet til Arsenal på det seneste, så gør det ikke noget at Nasri smutter. Han havde en god halvsæson, hvor han spillede fantastisk, men han gik ligesom de fleste på holdet fuldstændigt ned i sidste halvdel af sæsonen. Der SKAL købes ind nu, og bliver der ikke købt minimum 2-3 spillere, så har Wenger for alvor tabt sutten.
Gravatar

#1270 The Insider 13 år siden

Dette må til gengæld være det fedeste billede, jeg nogensinde har set i en transfer-nyhed: http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/14637292....
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: