Jep og Arteta ser ud til at være nødløsningen :). Håber fandme de køber en af de nævnte. Hazard vil nok være bedst, da han og Gervinho har en fortid sammen.
Ser ud til, at Arteta bliver i Everton. På Arsenals vegne kan jeg slet ikke forstå, at de ikke er gået efter Scott Parker. Han ser ud til at blive solgt for sølle 5 millioner til Spurs, og han er det engelske landsholds bedste defensive midt og en af sidste års bedste spiller i PL. Men hey, jeg skal ikke prøve at gøre mig klog på Wenger!
Jeg ville heller ikke have det store imod Scott Parker, men jeg tvivler på hvor godt han ville have passet til Arsenals spillestil og formation. Og han er vel ikke en decideret defensiv midtbanespiller, men nærmere en centralmidtbanespiller(boks-til-boks)?
Og jeg er virkelig frustreret over at det ikke ser ud til at der bliver købt en offensiv midtbanespiller. Det eneste der er rygter om er Benayoun på en lejeaftale, og det er ikke en handel jeg ligefrem bifalder.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Men stadigvæk... Han har defensive kvaliteter, han er hærdet, han er garvet, han har masser af erfaring, gåpåmod og en solidt spark... og han kunne være blevet købt for næsten ingenting i dagens marked. Det ser næsten også ud til, at Arteta var en idé, de pludseligt fik i sidste øjeblik. Det virker lidt rodet.
Så sluttede transfervinduet og Milan fik lige hentet en italiensk landsholdspiller ved navn Antonio Nocerino for sølle 1 mio EURO. Det er noget af et scoop af onkel Fester, som endnu engang viser som en af de bedste købmænd.
Jeg skal i øvrigt love for at AS Roma får købt nogle spillere til denne sæson. De har lige lejet Gago og købt Pjanic. Dertil Simon Kjær, Bojan, Erik Lamela, Stekelenburg. Der er dog mange af spillerne som er store spørgsmålstegn og jeg tror heller ikke de kommer til at spille med om det italienske mesterskab. Det er dog nogle spændene og også ganske unge spillere.
#1451 IK 13 år siden
Jep og Arteta ser ud til at være nødløsningen :). Håber fandme de køber en af de nævnte. Hazard vil nok være bedst, da han og Gervinho har en fortid sammen.
#1452 The Insider 13 år siden
#1453 Kruse 13 år siden
Og jeg er virkelig frustreret over at det ikke ser ud til at der bliver købt en offensiv midtbanespiller. Det eneste der er rygter om er Benayoun på en lejeaftale, og det er ikke en handel jeg ligefrem bifalder.
#1454 The Insider 13 år siden
#1455 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden
Benvenuto al Milan, Antonio!
#1456 dyg 13 år siden
betting suspended on Nicklas Bendtner's future with Sunderland thought to have agreed a year-long loan deal for the Arsenal striker.
#1457 Kruse 13 år siden
#1458 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden
Milan vil såmænd gerne have ham tilbage, men selv hvis de fik ham gratis vil de ikke have råd til ham.
#1459 Kruse 13 år siden
#1460 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden