Gravatar

#1441 The Insider 13 år siden

Moutinho ville være et herligt indspark, også fordi AVB kender ham godt fra sin tid i Portugal. Meireles ville heller ikke være tosset, men ærlig talt ville jeg hellere beholde Benayoun.
War. War never changes.
Gravatar

#1442 HonoDelLoce 13 år siden

Puh ha, rygterne svirrer helt sindssygt i England, men det er dælme meget få egentlige transfers, der sker.. Og så er en slags konspirationsteori sat i gang, da Mario Ballotellis spillerprofil-side på Man City's hjemmeside pludselig ikke virker :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#1443 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Han må gerne være stukket af til Milan.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#1444 The Insider 13 år siden

Nu florerer der pludselig en masse rygter om Ribery til Chelsea. Ville ikke være HELT værst, selvom han er faldet en anelse af på den det seneste års tid... Men jeg tror sgu ikke på det.
War. War never changes.
Gravatar

#1445 HonoDelLoce 13 år siden

The Insider (1444) skrev:
Nu florerer der pludselig en masse rygter om Ribery til Chelsea. Ville ikke være HELT værst, selvom han er faldet en anelse af på den det seneste års tid... Men jeg tror sgu ikke på det.

Synes det ville være dumt, med de transfersummer, der går rygter om. Med hans skadesfrekvens er det dælme mange penge at poste i udviklingen af lazarettet! :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#1446 The Insider 13 år siden

Yeah, men i det mindste er han ikke helt så skadesprone som Benayoun... Men hey, flere alternativer til Mikel på midtbanen er ALTID velkomne - og yes, jeg ved godt, at de spiller forskellige pladser på midtbanen, men han er alligevel temmelig useless og har været det i to sæsoner efterhånden :-)
War. War never changes.
Gravatar

#1447 HonoDelLoce 13 år siden

Så så jeg hellere det blev Moutinho ! :) Han ville jo gå som direkte afløser :)
Gravatar

#1448 The Insider 13 år siden

Hell yeah.
War. War never changes.
Gravatar

#1449 IK 13 år siden

Mertesacker til Arsenal. Endelig Wenger!
Gravatar

#1450 Kruse 13 år siden

#1436: Jeg kan godt lide hans offensive løb, hans speed og bevægelser med bolden. Men ja, hans indlæg er ikke de bedste og defensivt er han heller ikke noget at råbe hurra for. Han var tit "out of position" i kampen mod Newcastle, hvor han i et enkelt tilfælde var helt oppe på højrekant, og sådan noget vil selvfølgelig blive straffet mod større hold. Men jeg synes nu alligevel at der er noget over ham, og jeg kunne godt tænke mig at se ham i en større periode uden skader. Men han er selvfølgelig ikke i nærheden af Sagna, som er verdensklasse og en af de bedste højrebacks i verden. Men det er muligt at jeg giver Gibbs lidt længere snor fordi at han er engelsk :)

IK (1449) skrev:
Mertesacker til Arsenal. Endelig Wenger!

Så mangler vi bare et eller to indkøb til midtbanen. M'Vila og Hazard ville være drømmen.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: