Lækkert at se at Arsenals offensiv fungerer igen, i modsætning til hvad vi så mod Swansea og Dortmund. Og lækkert med de første mål til både Gervinho og Arteta. I det hele taget lækkert at have Gervinho med i PL igen.
Gervinho wooooooohh.... Gervinho, wooooooh......
His forehead is immense, he'll murder your defence!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Jeps, det er rart at se. Og Santos gør det også fint. Han har haft enkelte positions problemer, men han virker teknisk stærk og fungerer godt i samspillet.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Det har vel alligevel en ret stor betydning om man er foran med to eller et mål?
Det kan alligevel nemt give en del nervøsitet i slutningen af en kamp, hvis man kun er foran med et mål.. :)
EDIT: Dermed ikke sagt, at jeg ikke tror Arsenal kommer foran med mere end det ene mål - hold op, det har været nemt at komme igennem Blackburns forsvar ! :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#1551 IK 13 år siden
#1552 Kruse 13 år siden
Gervinho wooooooohh.... Gervinho, wooooooh......
His forehead is immense, he'll murder your defence!
#1553 IK 13 år siden
#1554 Kruse 13 år siden
#1555 HonoDelLoce 13 år siden
Som vel ret beset kostede et mål ! :)
#1556 Kruse 13 år siden
#1557 HonoDelLoce 13 år siden
Det kan alligevel nemt give en del nervøsitet i slutningen af en kamp, hvis man kun er foran med et mål.. :)
EDIT: Dermed ikke sagt, at jeg ikke tror Arsenal kommer foran med mere end det ene mål - hold op, det har været nemt at komme igennem Blackburns forsvar ! :D
#1558 Kruse 13 år siden
#1559 Kruse 13 år siden
#1560 HonoDelLoce 13 år siden
EDIT: PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH HAAAA!
Så kender vi Arsenal igen! (altså, Arsenal fra sæson-starten..)