Gravatar

#1551 IK 13 år siden

Yeah! Arteta!!!!!
Gravatar

#1552 Kruse 13 år siden

Lækkert at se at Arsenals offensiv fungerer igen, i modsætning til hvad vi så mod Swansea og Dortmund. Og lækkert med de første mål til både Gervinho og Arteta. I det hele taget lækkert at have Gervinho med i PL igen.

Gervinho wooooooohh.... Gervinho, wooooooh......

His forehead is immense, he'll murder your defence!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#1553 IK 13 år siden

Ramsey spiller også en af sine bedre kampe.
Gravatar

#1554 Kruse 13 år siden

Jeps, det er rart at se. Og Santos gør det også fint. Han har haft enkelte positions problemer, men han virker teknisk stærk og fungerer godt i samspillet.
Gravatar

#1555 HonoDelLoce 13 år siden

Kruse (1554) skrev:
Han har haft enkelte positions problemer

Som vel ret beset kostede et mål ! :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#1556 Kruse 13 år siden

Jo jo, men da vi er foran igen, så har det ikke helt så stor betydning :)
Gravatar

#1557 HonoDelLoce 13 år siden

Det har vel alligevel en ret stor betydning om man er foran med to eller et mål?

Det kan alligevel nemt give en del nervøsitet i slutningen af en kamp, hvis man kun er foran med et mål.. :)

EDIT: Dermed ikke sagt, at jeg ikke tror Arsenal kommer foran med mere end det ene mål - hold op, det har været nemt at komme igennem Blackburns forsvar ! :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#1558 Kruse 13 år siden

Men nu regner jeg jo med at Arsenal scorer flere mål. Eller håber i hvert fald på :)
Gravatar

#1559 Kruse 13 år siden

Nu ser fejlen fra Santos straks værre ud. Uheldigt selvmål. Forhåbentligt er det ikke noget der slår dem ud mentalt.
Gravatar

#1560 HonoDelLoce 13 år siden

I rest my case! ;)

EDIT: PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH HAAAA!

Så kender vi Arsenal igen! (altså, Arsenal fra sæson-starten..)

Skriv ny kommentar: