Åh for fanden Wenger, lad være med at smide Chamakh ind. Hvorfor ikke prøve at smide den nye Sydkoreaner ind? Så længe at han arbejder hårdt, så vil han være at foretrække frem for Chamakh. Han fungerer bare ikke særligt godt med Arsenals spillestil.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Fandens! Den absolut bedste kamp i sæsonen fra Arsenal, med en fungerende offensiv(for første gang i sæsonen), og så taber man alligevel og lukker 4 mål ind. Defensiven er stadig meget usikker, men Arsenal i dag var også afsindigt uheldige. 2 selvmål og et (lille) offside mål scoret imod sig. Vanvittigt at få det imod sig i samme kamp. Og dejlig gejst og vilje i slutminutterne. Det er også noget som holdet har manglet i lang tid, så det er trods alt meget positivt at se.
Det er lidt mærkeligt at sige ovenpå et nederlag, men overall er jeg faktisk ganske positiv efter kampen. Det var et helt andet Arsenalhold vi så idag, end det vi tidligere i sæsonen har set. Og på trods af nederlaget, så giver det mig håb for holdets fremtid, at vi i det mindste har styr på offensiven igen.
Hovedsageligt i defensiven. Hvad der til gengæld var meget positivt ved ham, var at han slår nogle fremragende indlæg, hvilket er en disciplin som hverken Clichy eller Gibbs kan finde ud af.
HonoDelLoce (1568) skrev:
Og så må jeg (endnu en gang) sige, at jeg altså ikke er imponeret over ham Arshavin..
Det er der heller ikke nogen Arsenal-fans der er mere....
The Insider (1569) skrev:
Beslutningen om ikke at betale sølle 10 millioner for Cahill ser dog mere vanvittig ud, for hver kamp der passerer...
Jeg er nu ret sikker på at Bolten krævede væsentligt mere end det. Nok nærmere de 17-18 millioner som flere gange har været nævnt. Du skal jo tænke på at Tottenham var tæt på at købe ham, men nåede ikke til enighed med Bolton, og Tottenham ville klart have smidt 10 millioner afsted uden at blinke.
#1561 IK 13 år siden
#1562 Kruse 13 år siden
#1563 HonoDelLoce 13 år siden
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Det er SÅ uheldigt, som det kan være det der!!
Men godt kontra-spil!
#1564 Kruse 13 år siden
#1565 Kruse 13 år siden
#1566 Kruse 13 år siden
COME ON GUNNERS!
#1567 Kruse 13 år siden
Det er lidt mærkeligt at sige ovenpå et nederlag, men overall er jeg faktisk ganske positiv efter kampen. Det var et helt andet Arsenalhold vi så idag, end det vi tidligere i sæsonen har set. Og på trods af nederlaget, så giver det mig håb for holdets fremtid, at vi i det mindste har styr på offensiven igen.
#1568 HonoDelLoce 13 år siden
Meget enig..
Det svageste punkt i dag er helt klart Santos.. Det var så også rigeligt, kan man sige..
Og så må jeg (endnu en gang) sige, at jeg altså ikke er imponeret over ham Arshavin..
#1569 The Insider 13 år siden
#1570 Kruse 13 år siden
Hovedsageligt i defensiven. Hvad der til gengæld var meget positivt ved ham, var at han slår nogle fremragende indlæg, hvilket er en disciplin som hverken Clichy eller Gibbs kan finde ud af.
Det er der heller ikke nogen Arsenal-fans der er mere....
Jeg er nu ret sikker på at Bolten krævede væsentligt mere end det. Nok nærmere de 17-18 millioner som flere gange har været nævnt. Du skal jo tænke på at Tottenham var tæt på at købe ham, men nåede ikke til enighed med Bolton, og Tottenham ville klart have smidt 10 millioner afsted uden at blinke.