Gravatar

#1691 HonoDelLoce 13 år siden

Sanjo (1690) skrev:
Sådan Liverpool! Ikke flere mål tak :-)

Jeg håber - uden at ville stå i vejen for at du vinder penge - at Gerrard lige propper en ind! :)

Og der var det dælme tæt på!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#1692 Castanea 13 år siden

~3,7 er stadigvæk ekstremt højt, så ~100 kroner indsats kan sagtens retfærdiggøres for mit vedkommende.
Gravatar

#1693 JannikAnd 13 år siden

Semi off topic:

Jeg har ikke spillet managerspil siden det hedengange Championsship Manager. Er der nogen, der kan fortælle mig, hvilket der er tættest på dette? Football Manager?
Gravatar

#1694 Castanea 13 år siden

Pazzo er også skadet, ikke?
Gravatar

#1695 HonoDelLoce 13 år siden

JannikAnd (1693) skrev:
Semi off topic:

Jeg har ikke spillet managerspil siden det hedengange Championsship Manager. Er der nogen, der kan fortælle mig, hvilket der er tættest på dette? Football Manager?

Football Manager er helt klart det mest avancerede og dybdegående, nær ved realistiske manager-spil, du får fingrene i. Jeg har selv været på manager-vognen siden CM-dagene, og da CM blev opdelt (og blev til FM og CM) var det helt klart FM der trak det længste strå..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#1696 JannikAnd 13 år siden

Tak for svaret, Hono. Det var lidt dig, jeg satsede på her. Og du bekræftede såmænd blot, hvad jeg havde forestillet mig. Så tror jeg sgu, jeg hopper på FM, når det kommer om tre ugers tid.
Gravatar

#1697 HonoDelLoce 13 år siden

Jeg hopper da også selv på (gør jeg jo hvert år ! :D ), og jeg må sige, at jeg glæder mig mere end jeg har gjort de sidste par år.. Nogle af de nye tiltag i denne udgave er lige efter mine ønsker, so I am pleased ! :)

Det er kæresten dog nok ikke - Hun hader oktober/november, når både Fifa og FM kommer :D
Gravatar

#1698 JannikAnd 13 år siden

HonoDelLoce (1697) skrev:
Det er kæresten dog nok ikke - Hun hader oktober/november, når både Fifa og FM kommer :D
Ja, det kan jeg nikke genkendende til. Af samme årsag droppede jeg begge spil, da jeg flyttede hjemmefra for seks år siden. Det tager for meget af min fritid :)
Gravatar

#1699 HonoDelLoce 13 år siden

JannikAnd (1698) skrev:
Ja, det kan jeg nikke genkendende til. Af samme årsag droppede jeg begge spil, da jeg flyttede hjemmefra for seks år siden. Det tager for meget af min fritid :)

Hehe - jeg kan slet slet ikke undvære FM.. Fifa kunne jeg nok godt, hvis jeg manglede tid at tage af - men jeg har ALTID FM kørende på den bærbare. Og lige så snart der er bare to minutter, hvor jeg ikke lige laver noget, bliver det fundet frem.. :D

Og i takt med, at mulighederne er blevet flere og flere for hvert år, er glæden ved spillet bare blevet større og større.. FM09 var lidt et miss, der var for mange fejl, dumme GUI-ændringer og huller man kunne udnytte taktisk under kampene. Men hvis der er nogen, der virkelig lytter til deres brugere, så er det SI-games, og FM10 (og endnu mere FM11) har været virkeligt helstøbte skabninger.

Dog skal man - som det har været normen de sidste 5-6 år - være opmærksom på, at der som regel er en masse fejl i den første udgave, der plejer at blive rettet efter 3-4 uger med en omfattende patch..
Gravatar

#1700 JannikAnd 13 år siden

Jeg glæder mig i hvertfald :) Som studerende på humaniora er der jo ikke andet end fritid, så jeg føler ikke, jeg negligerer det store :)

Skriv ny kommentar: