Gravatar

#1701 HonoDelLoce 13 år siden

JannikAnd (1700) skrev:
Jeg glæder mig i hvertfald :) Som studerende på humaniora er der jo ikke andet end fritid, så jeg føler ikke, jeg negligerer det store :)

Hvis ikke der er et kvindemenneske i dit liv, som sidder i den anden ende af sofaen og knirker, hver gang du råber NEEEEEJ!! når United scorer mod dig i overtiden, så synes jeg det lyder som en ualmindeligt god idé ! :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#1702 JannikAnd 13 år siden

United scorer aldrig i overtiden mod mig, så det er intet problem :)
Gravatar

#1703 HonoDelLoce 13 år siden

Haha..

Wise-ass, ey?

Bare når vi lige er på topic - jeg har lige spillet mod United med mit Liverpool-hold. Fik en venstreback smidt ud efter 3 minutter, men vandt alligevel 6-1 ! :D

(ps - er i 2019 ;) )
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#1704 JannikAnd 13 år siden

Haha... Plejer gerne at stoppe, når jeg er så langt fremme i årene, at der stort set ikke er flere genkendelige spillere tilbage. Men tillykke med magtdemonstrationen :)
Gravatar

#1705 HonoDelLoce 13 år siden

Jamen, jeg har skam stadig både Reina, Wilson og Wisdom på holdet ;-) og af andre "rigtige spillere " kan Neymar, Hulk, Sanchez, Sakho og Shakiri nævnes ;-)

Men indrømmet, ti-års-grænsen plejer som regel at være mit stoppested. I FM09 havde jeg dog et spil der varede indtil 2038, hvor jeg tog Farsley fra virkeligt langt nede i rækkerne og op til engelsk mester og cl-vinder.. Det var en oplevelse ;-)
Gravatar

#1706 JannikAnd 13 år siden

Psycho... Hvorfor lytter jeg til dig :)
Gravatar

#1707 Castanea 13 år siden

Lorentzen (1692) skrev:
~3,7 er stadigvæk ekstremt højt, så ~150 kroner indsats kan sagtens retfærdiggøres for mit vedkommende.

Ja tak!
Gravatar

#1708 IK 13 år siden

london derby senere på dagen. Kom så Gunners!
Gravatar

#1709 bhs 13 år siden

Godt gået :-).
Ustabilt Inter mandskab og det røde kort hjalp en del på det ;)
Gravatar

#1710 bhs 13 år siden

Chelsea har vist fundet de rigtige støvler frem i dagens kamp ;)

Skriv ny kommentar: