Gravatar

#1721 Castanea 13 år siden

Smed nemlig lige 100 kroner på Lazio-sejr til 4.10 odds. :)
Gravatar

#1722 Kruse 13 år siden

Så er der London-derby og for første gang i min tid som Arsenal-fan frygter jeg lidt for resultatet. Men lad os nu se, jeg håber selvfølgelig på det bedste :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#1723 The Insider 13 år siden

Selvom Tottenham er blevet udråbt til favoritter, har jeg en nagende fornemmelse af, at Arsenal snupper sejren. Enten det eller en tæt, kedelig uafgjort. Håber dog, jeg tager fejl! Beklager Kruse, men du skal naturligvis bare tage det som en kompliment, at jeg hellere vil have en Spurs-sejr, fordi jeg stadigvæk ser Arsenal som en større trussel :-)
War. War never changes.
Gravatar

#1724 HonoDelLoce 13 år siden

Hold op, hvor er ham Ramsey godt nok ustyrligt ringe i dag !

Nu scorer han garanteret hattrick, fordi jeg har skrevet det !
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#1725 bhs 13 år siden

Det er noget besynderligt noget med Stoke. En af de bedste hjemme hold i ligaen, men ikke desto mindre også en af de dårligste udehold. Tror ikke de har vundet en eneste kamp ude i denne sæson.
Gravatar

#1726 Kruse 13 år siden

HonoDelLoce (1724) skrev:
Hold op, hvor er ham Ramsey godt nok ustyrligt ringe i dag !

Han har ind i mellem sine udfald, og når han på grund af Wilshere's skade spiller så mange kampe som han gør, så bliver disse udfald mere tydeliggjort. Det er er åbenbart en af disse dage. Han kæmper, men nærmest alt mislykkedes her i første halvleg.
Gravatar

#1727 The Insider 13 år siden

Hehe, du burde have satset penge på kampen, HonoDelLoce :-) Men velfortjent, må man alligevel konstatere.
War. War never changes.
Gravatar

#1728 Kruse 13 år siden

HonoDelLoce (1724) skrev:
Nu scorer han garanteret hattrick, fordi jeg har skrevet det !

Der var i hvert fald det første :)
Gravatar

#1729 HonoDelLoce 13 år siden

Hehe.. Typisk! :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#1730 Kruse 13 år siden

FUCK! Sagna skadet! Lort!

Jenkinson overfor Bale.....Det ender ikke godt....

Skriv ny kommentar: