Så er der London-derby og for første gang i min tid som Arsenal-fan frygter jeg lidt for resultatet. Men lad os nu se, jeg håber selvfølgelig på det bedste :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Selvom Tottenham er blevet udråbt til favoritter, har jeg en nagende fornemmelse af, at Arsenal snupper sejren. Enten det eller en tæt, kedelig uafgjort. Håber dog, jeg tager fejl! Beklager Kruse, men du skal naturligvis bare tage det som en kompliment, at jeg hellere vil have en Spurs-sejr, fordi jeg stadigvæk ser Arsenal som en større trussel :-)
Det er noget besynderligt noget med Stoke. En af de bedste hjemme hold i ligaen, men ikke desto mindre også en af de dårligste udehold. Tror ikke de har vundet en eneste kamp ude i denne sæson.
Hold op, hvor er ham Ramsey godt nok ustyrligt ringe i dag !
Han har ind i mellem sine udfald, og når han på grund af Wilshere's skade spiller så mange kampe som han gør, så bliver disse udfald mere tydeliggjort. Det er er åbenbart en af disse dage. Han kæmper, men nærmest alt mislykkedes her i første halvleg.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#1721 Castanea 13 år siden
#1722 Kruse 13 år siden
#1723 The Insider 13 år siden
#1724 HonoDelLoce 13 år siden
Nu scorer han garanteret hattrick, fordi jeg har skrevet det !
#1725 bhs 13 år siden
#1726 Kruse 13 år siden
Han har ind i mellem sine udfald, og når han på grund af Wilshere's skade spiller så mange kampe som han gør, så bliver disse udfald mere tydeliggjort. Det er er åbenbart en af disse dage. Han kæmper, men nærmest alt mislykkedes her i første halvleg.
#1727 The Insider 13 år siden
#1728 Kruse 13 år siden
Der var i hvert fald det første :)
#1729 HonoDelLoce 13 år siden
#1730 Kruse 13 år siden
Jenkinson overfor Bale.....Det ender ikke godt....