Gravatar

#1731 HonoDelLoce 13 år siden

Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#1732 MMB 13 år siden

Fuck, hvor var det lækkert som Juventus udspillede Milan i aften! Fantastisk kamp og fuldt fortjent sejr!
Gravatar

#1733 Castanea 13 år siden

Fuck Juventus!
Gravatar

#1734 MMB 13 år siden

Fuck (indsæt selv det italienske hold, du holder med)
Gravatar

#1735 MMB 13 år siden

Er du AC Berlusconi fan?
Gravatar

#1736 Castanea 13 år siden

Foeller (1735) skrev:
Er du AC Berlusconi fan?

Ja. Heldigvis og desværre.

Jeg så dog "Drive" i stedet for kampen, men frustreret det bliver man, når Rossoneri langsomt lægger våbenskjoldet bag sig. Jeg kan se, Boner startede inde, hah.

Heldigvis kompenserer "Drive" lidt for de 5 point, vi sidder og fumler rundt med. :)
Gravatar

#1737 JannikAnd 13 år siden

Ja, det går ikke vores vej for tiden. Men heldigvis er Inter endnu svagere for tiden, og jeg anser dem fortsat som værende største konkurrent til Scudettoen.
Gravatar

#1738 MMB 13 år siden

JannikAnd (1737) skrev:
Ja, det går ikke vores vej for tiden. Men heldigvis er Inter endnu svagere for tiden, og jeg anser dem fortsat som værende største konkurrent til Scudettoen.

Det er da på tide, at både Milan og Inter skal vågne op så? Jeg tror slet ikke på Inter i år, og Milan kan man jo efterhånden også godt begynde at tvivle på - dog har de en del skader, så de skal nok komme efter det.

Som jeg ser det, er det Milan, Juventus og Napoli, der napper de 3 Champions League pladser.
Gravatar

#1739 HonoDelLoce 13 år siden

Lige for at følge op på den tidligere snak med JannikAnd, så skal det lige nævnes, at FM12-demoen er udkommet i dag (eller - i går er det jo nu) og det virker uden tvivl til at være fundstændig og komplet genialt !
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#1740 JannikAnd 13 år siden

Glæder mig fandme!

Skriv ny kommentar: