Gravatar

#1751 MMB 13 år siden

Vi genopfinder ordet legestue!
Gravatar

#1752 Broomie 13 år siden

Og jeg som troede at jeg optimist da jeg bettede på 3 målssejr til DK -.- ...
Gravatar

#1753 HonoDelLoce 13 år siden

Det grimme er jo, at DK har spillet ad helvedes til.. Niki Zimling har været ekstremt ringe, og det der spillen tilbage hele tiden er jo bare klamt at se på ! Og se hvad det koster ! Føj !!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#1754 MMB 13 år siden

Ja, Niki Zimling har spillet helt ufatteligt ringe. Men det er nu ikke noget, jeg kan hidse mig op over, når vi inden kampen var nervøse for, om vi ville spille uafgjort. :)
Gravatar

#1755 The Insider 13 år siden

Haha, Rooney for fanden...
War. War never changes.
Gravatar

#1756 Broomie 13 år siden

broomie (1752) skrev:
Og jeg som troede at jeg optimist da jeg bettede på 3 målssejr til DK -.- ...

Vi retter lige optimist til realist ;) ..
Gravatar

#1757 TheEnd 13 år siden

sejr til Armenien, sejr til Danmark, over 3.5 mål i portugal-island kampen = 1000 kr :)
A bottle! Don't bother.
Gravatar

#1758 HonoDelLoce 13 år siden

Nåh, dudes and dames, guys and gals, pricks and pussies..

Så er det i aften, sandhedens time kommer - skal vi med til endnu en slutrunde? Kan Bendtner bombe bolden bag keeperen? Kan Lars Jacobsen stoppe Ronaldo? Kan Simon Poulsen stoppe Nani?

Jeg har en (trist) formodning om, at Morten Olsen LIGE NU!! er ved at instruere sit hold i at spille 0-0 (eller i hvert fald uafgjort). Og ærlig talt, så ville et point jo også både være mere realistisk end en sejr og samtidigt kærkomment i håbet om at blive bedste 2'er..

Alligevel synes jeg, det ville være trist. Mest fordi, jeg ikke tror på, at det danske forsvar har en kinamands chance over for det portugisiske arsenal. Simon Kjær virker mest af alt som en serie-spiller for tiden (og nej, jeg mener ikke Serie A!!!), Bjelland mangler meget international rutine (selvom han dog er ganske dygtig og spændende :) ), Simon Poulsen har sleeeet ikke defensive kvaliteter til at stå over for Ronaldo og Nani, og Lars Jacobsen - ja, han er måske den, jeg har størst tiltro til i aften, qua hans erfaring fra Premier League (og til trods for hans store kikser mod Cypern).

Jeg ved ikke, om Zimling får lov at spille sammen med Kvist igen i aften, efter hans noooooget ustabile kamp mod Cypern - men jeg håber det. Ham og Kvist fungerer ganske dejligt sammen på midtbanen, især når der skal brydes bølger. Og det må vi gå ud fra, at der skal i aften.

Tricket må være (som Lars J. også har været inde på) at udnytte, at både Ronaldo og Nani nok ikke tager så voldsom del i det defensive - så der skal satses på hurtige omstillinger, hvor backs kommer med frem og skaber tryk over kanterne. Og så må Zimling (måske) og Kvist sørge for at dække af bagude..

Anywho, så tror jeg ikke en dadel på 0-0. Men der ER masser af muligheder, det viste Island og Cypern jo. En 2-2 ville være fantastisk, men jeg sætter nu alligevel pengene på en etmåls-sejr til Portugal. Det er en slags safe-bet - så bliver jeg glad uanset hvad (med mindre Portugal vinder med flere mål ;) )
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#1759 loki 13 år siden

Hat og briller.

Hvis vi rammer formen, så bliver Portugal lammetævet, men hvis de derimod rammer formen, og vi svigter, well, så kan det gå helt galt, og hvis Holland kommer foran, så kan der gå uafgjort i den.

Meget svær kamp at forudse.
www.peakoil.dk
Gravatar

#1760 HonoDelLoce 13 år siden

Hat og briller?

Hvor var det i øvrigt et umodigt gæt, du kom med der :D

Skriv ny kommentar: