Nå Tøser, vinder vi i aften eller hva'? Mon ikke det bliver en typisk smal dansk 0-1 eller 0-2?
Selvom jeg slet slet ikke er stor fan af det danske landshold, så tror jeg faktisk at kampen i aften bliver underholdende fra deres side af.. Jeg tror ikke det bliver en afklapsning, men kunne godt forestille mig en 1-3'er.. Med masser af godt spil..
Men jeg er måske også lidt naiv, da kroppen HUNGRER efter god fodbold (jeg HADER landskampspauser!!!)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Jeg spiller ihvertfald på, at vi vinder. Men om det skal være Cypern 1- 0 Danmark eller Cypern 2- 0 Danmark på oddset, ved jeg ikke endnu. Er sikker på vi vinder, men om Danmark har "gummi ben", og kun vinder med 1 eller 2 er jeg sgu i tvivl om hvor min plov skal ligge.
#1741 loki 13 år siden
#1742 The Insider 13 år siden
#1743 HonoDelLoce 13 år siden
Selvom jeg slet slet ikke er stor fan af det danske landshold, så tror jeg faktisk at kampen i aften bliver underholdende fra deres side af.. Jeg tror ikke det bliver en afklapsning, men kunne godt forestille mig en 1-3'er.. Med masser af godt spil..
Men jeg er måske også lidt naiv, da kroppen HUNGRER efter god fodbold (jeg HADER landskampspauser!!!)
#1744 knipsknips 13 år siden
#1745 Kruse 13 år siden
Hvis du er så sikker på at vi vinder, er det så ikke lidt dumt at oddse på at Cypern vinder? ;)
#1746 HonoDelLoce 13 år siden
Jeg måtte også læse den post et par gange, før jeg konkluderede, at han nok snakkede om handicap-score :D
#1747 Kruse 13 år siden
Ahhh, ja så giver det lidt mere mening :)
#1748 knipsknips 13 år siden
;)
#1749 Åkepool 13 år siden
Evig optimist :)
#1750 MMB 13 år siden