Gravatar

#1781 The Insider 13 år siden

War. War never changes.
Gravatar

#1782 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Nevermind. Jeg læste det forkert :)

Men jeg håber på at Estland kommer til slutrunden, da man sjældent ser dem.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#1783 loki 13 år siden

Okay så:

Portugal - Bosnien
Tyrkiet - Kroatien
Tjekkiet - Montenegro
Estland - Irland

Mon ikke Estland og Irland er godt tilfredse med at trække hinanden (taget mulighederne i betragtning). Og det kan da gå rent galt for Portugal...
www.peakoil.dk
Gravatar

#1784 bhs 13 år siden

Utroligt, at Bosnien igen igen skal få Portugal. Håber virkelig, at udfaldet ser lidt anderledes ud denne gang.
Gravatar

#1785 Babo84 13 år siden

Jeg havde ikke håbet på Bosnien fik Portugal, men efter det jeg så i parken, så er det næsten tæt på at være ønskemodstander. Bosnien fik trods alt 1-1 i Frankrig.
Gravatar

#1786 The Insider 13 år siden

Kampen er gået lidt død, ikke? Krydser naturligvis fingre for Liverpool-sejr :-)
War. War never changes.
Gravatar

#1787 HonoDelLoce 13 år siden

Jo, det er godt nok meget som om, at Uniteds defensive taktiske oplæg lidt kvæler kampen.. I begge ender..

EDIT: Men jeg kan da lige bruge stilstanden til igen at udtrykke min største glæde over købet af Enrique.. Hold op, det er længe siden jeg har set så god en venstreback på Liverpools hold :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#1788 The Insider 13 år siden

Argh, SO close!
War. War never changes.
Gravatar

#1789 HonoDelLoce 13 år siden

Ja, det var lige godt satans !
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#1790 HonoDelLoce 13 år siden

Typisk United-dommertække !! Først laver Smalling klokkeklart frispark på Downing.. Så er der klokkeklart straffe, der ikke bliver dømt. Og så får Young et hjørnespark han på ingen måde skulle have. Alt sammen inden for 3 minutter !

Skriv ny kommentar: