Gravatar

#1771 The Insider 13 år siden

Glimrende! Det er straffen for ikke at benytte alle ens Chelsea-spillere, Portugal! Muhahahaha!
War. War never changes.
Gravatar

#1772 Popeye 13 år siden

...fordi eksempelvis Meireles gjorde en kæmpe forskel ???
...and then some
Gravatar

#1773 The Insider 13 år siden

Præcis!
War. War never changes.
Gravatar

#1774 HonoDelLoce 13 år siden

Hvilken dejlig kamp i går! Og hvilken dejlig oplevelse at se, at Bendtner nu øjensynligt er nede på at skulle bruge 4 KÆMPE-chancer før han scorer.. At det stadig er nok, at Rommedahl er pænt hurtig.. Og at Simon Kjærs kæmpe-problemer med at placere sig rigtigt ikke betyder så meget, når han spiller sammen med Bjelland, der vel må være det bedste, der er sket for det danske midterforsvar siden.. Ja, siden Agger (før man vidste, han var lavet af glas og papmaché..).

Og hvor var det dog dejligt at se William Kvist tage styringen på den midtbane FULDSTÆNDIG. At se Krohn-Dehli med en spilleglæde, som jeg ikke synes, man rigtigt har set de sidste par år (heller ikke i Brøndby). At Eriksen holder hovedet koldt nok til at slå en verdensklasseaflevering, selvom han ellers har spillet en skidt kamp. Og at Thomas Sørensen STADIG ikke stoler nok på sin mur, og derfor bliver ved med at tage et skridt ind bagved den, hver gang der skal sparkes frispark. Det kostede så gevaldigt mod Japan ved VM, og selvom at Ronaldos frispark i går var en perle af rang, så kunne Sørensen dog have set mindre dum ud, hvis han lod være med at lave den største målmands-no-no på et frispark..

Og så var det i øvrigt også super befriende at se, at Silberbauer øjensynligt var ligeglad med at spille uden for position og over for et par af verdens bedste kanter. Godt arbejde!

Indrømmet, jeg synes s'gu ikke, at alt sammen var lige godt i går. Men som oftest i fodbold, så er det fuldstændigt glemt i dag i medierne. BT/Sporten giver alle på det danske hold enten 10 eller 12. Og alle på det portugisiske hold 00 eller 02. Jeg ved ikke, hvilken skala det er på, men det virker mig en smuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuule farvet.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#1775 loki 13 år siden

Godt indlæg (høhø) - især Bendtner så meget uheldig ud i fremadrettede spil. Men ja vi videre, og det var da flot, så nu kan vi deltage i 2012's dysfunktionelle EM.
www.peakoil.dk
Gravatar

#1776 Babo84 13 år siden

loki (1775) skrev:
Bendtner så meget uheldig

Han ejer ikke teknik. Det er problemet. Eriksen ligner Messi overfor Bendtner.
Gravatar

#1777 Kruse 13 år siden

Til Bendtner's forsvar skal det siges, at efter at han fik scoret(hvilket i sig selv var godt), så trådte han stort set ikke en fod forkert. Efter det fungerede han fremragende som spilstation, og var god til at holde på bolden og fordele den videre.

Men ja, den første times tid var han helt usynlig(udover de bolde han smed væk).
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#1778 loki 13 år siden

Jeg tror Play-off lodtrækningen kan følges her klokken 14:00.

http://www.uefa.com/uefaeuro2012/draws/index.html
www.peakoil.dk
Gravatar

#1779 loki 13 år siden

Ja klokken 14:00 er det åbenbart ikke -- eller også har de ikke aktiveret live streaming.

"Sheraton Hotel, Krakow; 13 October 2011, 13.00CET"
www.peakoil.dk
Gravatar

#1780 Bony 13 år siden

loki (1779) skrev:
Ja klokken 14:00 er det åbenbart ikke -- eller også har de ikke aktiveret live streaming.

"Sheraton Hotel, Krakow; 13 October 2011, 13.00CET"

Men er det ikke samme tidszone som i Danmark..? Så viste de det jo klokken 13.00. :-)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/

Skriv ny kommentar: