Gravatar

#1821 HonoDelLoce 13 år siden

Meget sjældent over 200kr, og for det meste kun 100kr :)

Jeg kan dog godt lide at lave "komplicerede" bets :) De går lidt mere sjældent hjem, men de giver til gengæld meget godt ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#1822 bhs 13 år siden

Hvad har du så ellers spillet på siden du fik 2900 kr?

Jeg live bettede under Arsenal og mig bekendt var oddset ikke i nærheden af 29 (2900 / 100 (hvis du spillede for en hund).

Er det multibet?
Gravatar

#1823 HonoDelLoce 13 år siden

Arsenal-sejr, Ailton som målscorer for Apoel og mindst 5 mål i Chelsea-kampen :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#1824 bhs 13 år siden

Det var lidt mere held end forstand i det bet ;)

Jeg laver kun single bet, alt for stor risiko på multi bet.
Gravatar

#1825 HonoDelLoce 13 år siden

Tjaa, vi kan da godt kalde det held.. Men denne sæson har jeg indtil videre et plus på 8000kr per uge............
Gravatar

#1826 Popeye 13 år siden

HonoDelLoce (1825) skrev:
Tjaa, vi kan da godt kalde det held.. Men denne sæson har jeg indtil videre et plus på 8000kr per uge............

Så siden juli har du vundet ca. 110.000,- med indskud per bet på maks 200,- ??

Det er godkendt må jeg sige!
...and then some
Gravatar

#1827 HonoDelLoce 13 år siden

Nej, de uger, hvor jeg har spillet :) Og det er også helt forkert, at jeg kalder det for et plus, jeg tjekkede bare vundne :) Glemte at trække udgifter fra :D

Men 72k vundet, 23k tabt.

Men det er så også nødvendigt på sygedagpenge :)
Gravatar

#1828 Popeye 13 år siden

Et plus på ca. 50.000 er skam stadig godkendt ;)

Det flair for at spotte gode odds har jeg desværre ikke. Jeg prøver at tage de "sikre" bets, selvom de ikke giver så meget (Og jeg kan så konstatere ud fra mit regnskab, at de bets ikke er speciel sikre alligevel...).
...and then some
Gravatar

#1829 MMB 13 år siden

Har du nogen analystisk tilgang til dine spil, eller spiller du bare, hvad du føler for?

Hvis førstnævnte: Hvordan sørger du for, at du er bedre opdateret end bookies?
Hvis sidstnævnte. Gal, du er en luckbox. ;P
Gravatar

#1830 HonoDelLoce 13 år siden

Popeye (1828) skrev:
Et plus på ca. 50.000 er skam stadig godkendt ;)

Det flair for at spotte gode odds har jeg desværre ikke. Jeg prøver at tage de "sikre" bets, selvom de ikke giver så meget (Og jeg kan så konstatere ud fra mit regnskab, at de bets ikke er speciel sikre alligevel...).

De første par år, jeg bettede, var det også kun "safebets", men jeg fandt også - ligesom du :) - ud af, at det slet slet ikke rigtigt var særligt "safe", og besluttede mig derfor for at gå "all-in", så at sige :) Det er måske kun hver 3 eller 4, jeg vinder på, men overskuddet er alligevel en del større :)

Foeller (1829) skrev:

Har du nogen analystisk tilgang til dine spil, eller spiller du bare, hvad du føler for?

Hvis førstnævnte: Hvordan sørger du for, at du er bedre opdateret end bookies?
Hvis sidstnævnte. Gal, du er en luckbox. ;P

90% analytisk, 10% følelse ;) Jeg bruger jo rigtig meget tid på fodbold generelt og elsker alt, hvad der har med taktik at gøre. Det kan måske lyde lidt ude i hampen, men her har Football Manager hjulpet mig ret meget, faktisk. Det spiller rammer utrolig godt, når det kommer til hvorledes hvilke taktikker går an mod andre ditto :)
I øvrigt synes jeg ikke, at jeg er bedre opdateret end bookies. Jeg spiller jo som regel bare på flere kampe på en gang, og så holder jeg mig i store træk væk fra de "simple", altså "1x2" :)

Men jeg kan da så sige, at ingen af mine 4 bets gik hjem i går.. :( Det er ikke så meget de 500, jeg er ked af at miste - det er mere den eventuelle avance på op til 13000 :D

Men Europa League synes mig altid at være total uforudsigelig.. Jeg burde have lært det og være stoppet med at bette på den ! :D

Skriv ny kommentar: