Gravatar

#1831 bhs 13 år siden

HonoDelLoce (1825) skrev:
Tjaa, vi kan da godt kalde det held.. Men denne sæson har jeg indtil videre et plus på 8000kr per uge............

Siger ikke, at jeg ikke tror på dig, men multibet kender jeg ikke mange der har gode erfaringer med, men mere singlebet.

Post et screenshot, næste gang du vinder :)

Generelt på betting forums, hører man tit om folk der har vundet store penge (odds1, betxpert.com mm), men når det kommer til stykket, så er udgifterne større.
Gravatar

#1832 knipsknips 13 år siden

Jeg indrømmer gerne, at jeg har kæmpe minus på odds. Men er stadig optimist!
Gravatar

#1833 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Er ved at se en ret vild fodboldkamp. Lecce imod Milan. Lecce førte 3-0 ved første halvleg. Her hvor der er spillet 20 minutter af anden halvleg står det 3-3. Kevin Prince Boateng har lige lavet et hattrick, efter at han er blevet skiftet ind i halvlegen.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#1834 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Yepes !

3-4. Vildt comeback.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#1835 The Insider 13 år siden

HERLIG kamp. Jeg kan ikke fordrage nogen af de to Manchester-hold, men jeg vil langt hellere se United blive ydmyget end City. Håber resultatet holder, så Chelsea kan nappe andenpladsen i aften :-)
War. War never changes.
Gravatar

#1836 The Insider 13 år siden

Ærgerligt, at City ikke tager sig sammen og leverer nådestødet, når nu de er i overtal... Nu får United sikkert et udlignende mål om få minutter, og så bliver City nervøse og lukker endnu et mål ind.
War. War never changes.
Gravatar

#1837 MMB 13 år siden

Kom så City! :)
Gravatar

#1838 The Insider 13 år siden

Såååååååådan
War. War never changes.
Gravatar

#1839 HonoDelLoce 13 år siden

Ham Balotelli er godt nok en dygtig fodboldspiller.. Jeg vedholder mig den mening, at når han får 100% styr på det mentale (som han er godt på vej til, synes jeg) så bliver han en af de bedste angribere i verden..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#1840 The Insider 13 år siden

Sååååådan! Så skal Arsenal bare spille uafgjort (de må naturligvis også gerne tabe!) og Chelsea besejre QPR, og så har det vel nærmest været den bedst tænkelige fodboldweekend :-) Nu ender det så selvfølgelig med, at Chelsea får to mænd udvist og et onside-mål annulleret i en frygtelig 0-0'er.
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: