Ham Balotelli er godt nok en dygtig fodboldspiller.. Jeg vedholder mig den mening, at når han får 100% styr på det mentale (som han er godt på vej til, synes jeg) så bliver han en af de bedste angribere i verden..
Han skal bare til hans yndlingsklub Milan (sjovt nok også Dzekos yndlingsklub). De er jo ret gode til at tæmme badboys. Gattuso, Van Bommel, Cassano, Zlatan, Prince.
Ja ja, nu skal vi heller ikke gøre Baloteli til mere end han er. Han er stadig lidt klodset til min smag, men kan selvfølgelig udvikle sig. Jeg foretrækker til enhver tid Rooney eller Persie fra england. Ja, eller Dzeko.
Er ved at se en ret vild fodboldkamp. Lecce imod Milan. Lecce førte 3-0 ved første halvleg. Her hvor der er spillet 20 minutter af anden halvleg står det 3-3. Kevin Prince Boateng har lige lavet et hattrick, efter at han er blevet skiftet ind i halvlegen.
Lad os håbe, Allegri vil gennemtænke sine startopstillinger fra nu af. Til gengæld fik jeg genvundet min respekt for Prince - enestående comeback!
Ja det var helt klart en fejl af ham. Jeg tror simpelthen han har taget for let på opgaven og ville spare nogle af stamspillerne, især pga. alle de skader holdet har haft. Balancen var bare helt forkert i dag.
Da Aquilani og Boateng kom ind, skete der i det mindste noget vildskab. De er ikke ligefrem de bedste defensive spillere, men de kæmpede sgu mere for det end Ambrosini og Van Bommel. Det gik simpelthen alt for langsomt med den midtbane der spillede i dag. At de så også lavede nogle åndssvage fejl, er en helt anden ting.
Nå ja og Antonini må også godt holde sig langt væk fra en startplads. Defensiv er han en katastrofe. Jeg kan vitterligt ikke se at det kan blive dårligere ved at bruge Taiwo.
#1851 Popeye 13 år siden
#1852 Kruse 13 år siden
Jamen, så håber jeg da at Chelsea bliver ydmyget i dag!
#1853 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden
Han skal bare til hans yndlingsklub Milan (sjovt nok også Dzekos yndlingsklub). De er jo ret gode til at tæmme badboys. Gattuso, Van Bommel, Cassano, Zlatan, Prince.
#1854 Babo84 13 år siden
Jeg vil dog sige, at Silva var i verdensklasse...
#1855 Kruse 13 år siden
#1856 Kruse 13 år siden
#1857 Castanea 13 år siden
Lad os håbe, Allegri vil gennemtænke sine startopstillinger fra nu af. Til gengæld fik jeg genvundet min respekt for Prince - enestående comeback!
#1858 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden
Da Aquilani og Boateng kom ind, skete der i det mindste noget vildskab. De er ikke ligefrem de bedste defensive spillere, men de kæmpede sgu mere for det end Ambrosini og Van Bommel. Det gik simpelthen alt for langsomt med den midtbane der spillede i dag. At de så også lavede nogle åndssvage fejl, er en helt anden ting.
Nå ja og Antonini må også godt holde sig langt væk fra en startplads. Defensiv er han en katastrofe. Jeg kan vitterligt ikke se at det kan blive dårligere ved at bruge Taiwo.
#1859 Castanea 13 år siden
#1860 HonoDelLoce 13 år siden
Tæt på ! :D