Gravatar

#1861 Åkepool 13 år siden

The Insider (1850) skrev:
Jeg kan slet ikke stoppe med at grine og klappe!

Ihvertfald ikke før Chelsea havde spillet færdig ;)

So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#1862 The Insider 13 år siden

Haha, jeg tænkte sgu nok, at hybris ville ende med at bide mig i røven :-) Sateme trist, at Chelsea ikke tager sig sammen og snupper andenpladsen.

Alligevel er jeg fortrøstningsfuld ovenpå kampen. Vi er offer for en fuldkommen horribel dommerpræstation - jovist, det røde til Drogba er fuldstændig uundgåeligt, og man kan også sagtens forsvare det første straffespark (selvom han afgjort spiller på den), men rødt til Bosingwa er helt hen i skoven, og Chelsea burde selv have haft to straffespark i anden halvleg. Og så formår Chelsea at levere en fuldkommen heroisk præstation i anden halvleg på udebane med sølle 9 mænd, der overstråler QPR totalt i næsten alle 45 minutter. Der var sgu fedt at se dem kæmpe så hårdt under så svære forhold - der er sgu en skærende kontrast mellem den indsats og så Uniteds kapitulation et par timer forinden... Jeg er faktisk begyndt at tro på, at Chelsea kan lege med HELT i toppen helt indtil slutningen på sæsonen.
War. War never changes.
Gravatar

#1863 The Insider 13 år siden

PS. Det var jo nærmest en lille triumf i sig selv at Drogba tilkæmpede sig tre dages karantæne. Damn, hvor har han været elendig hele sæsonen, og så ryger hovedpinen med Torres vs Drogba. Jubii!
War. War never changes.
Gravatar

#1864 HonoDelLoce 13 år siden

The Insider (1863) skrev:
PS. Det var jo nærmest en lille triumf i sig selv at Drogba tilkæmpede sig tre dages karantæne. Damn, hvor har han været elendig hele sæsonen, og så ryger hovedpinen med Torres vs Drogba. Jubii!

Ja han har godt nok været langt fra fordums styrke !

Men han skal da have prisen for årets sygeste tackling (or there abouts ;) )
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#1865 The Insider 13 år siden

Måske er det en intern aftale mellem ham og Torres... "Okay, vi skiftes til at lave en tofodet-tackling og få tre dages karantæne, så behøver vi aldrig være misundelige på hinanden..."
War. War never changes.
Gravatar

#1866 Åkepool 13 år siden

Meget fede retro-style fodboldposters:

http://www.behance.net/gallery/Sucker-for-Soccer/1...

Gravatar

#1867 Castanea 13 år siden

Nocerino!!!
Gravatar

#1868 Åkepool 13 år siden

Pisse Stoke!! Synes altid at Liverpool dominerer mod dem og ender som taber :(
Nå, men der er en halvleg til at rette op på Coates fejl.
Gravatar

#1869 HonoDelLoce 13 år siden

Jeg synes mere, vi skal give angrebet skylden.. Både Suarez og Carroll skylder dælme !
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#1870 bhs 13 år siden

Ro på gutter, stadigvæk 45 min igen. Selvom for mit bet, ville være optimalt med Stoke sejr eller uafgjort ;)

Skriv ny kommentar: