Det ville være genialt, men jeg tvivler lidt på om de er villige til at betale pengene for ham. Men altså ham og Montolivo og midtbanen ville jeg være fint tilfreds med.
Det ville være genialt, men jeg tvivler lidt på om de er villige til at betale pengene for ham. Men altså ham og Montolivo og midtbanen ville jeg være fint tilfreds med.
... Og så Ganso til sommer! Så vil jeg ikke efterlyse flere.
Fuck, hvor er det træls! Jeg håber, at han får mulighed for at få en afskedskamp på NRGI Park, for dette var sgu ikke en værdig afslutning for en så vigtig hvid-bluse :(
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Edit: og apropos pokalbold, er der noget sted online man kan følge FCK-Brøndby i aften? Hverken Sputnik eller Viaplay viser kampen, så det kan ende med P3...
#1881 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden
#1882 Åkepool 13 år siden
Og nu er det kun Carroll der skylder :)
Og skal vi gætte på, at Suarez bliver MOTM for 7. gang i denne sæson ;)
#1883 Castanea 13 år siden
Casemiro måske?
#1884 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden
#1885 JannikAnd 13 år siden
#1886 dyg 13 år siden
Fuck, hvor er det træls! Jeg håber, at han får mulighed for at få en afskedskamp på NRGI Park, for dette var sgu ikke en værdig afslutning for en så vigtig hvid-bluse :(
#1887 loki 13 år siden
Enig, det var da på alle måde en træls ting.
Edit: og apropos pokalbold, er der noget sted online man kan følge FCK-Brøndby i aften? Hverken Sputnik eller Viaplay viser kampen, så det kan ende med P3...
#1888 knipsknips 13 år siden
Hvis Palermo lige gider lave en til kasse, er jeg to plove rigere :)
#1889 HonoDelLoce 13 år siden
Hvor det endda er utroligt positivt at se en ganske god præstation af Diouf.. ! :)
#1890 bhs 13 år siden