Gravatar

#371 The Insider 13 år siden

Hehe, ja, han var temmelig heldig :-) Til gengæld skulle Rooney heller ikke have været på banen i kampen. Eller de to næste kampe, for den sags skyld.

EDIT: Og nu hvor vi har gjort jer en kæmpe tjeneste med Vidic, må I FANDME udnytte den!
War. War never changes.
Gravatar

#372 Kruse 13 år siden

Tillykke med sejren Johan, og tak til Chelsea for at holde liv i mesterskabskampen :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#373 The Insider 13 år siden

Tak tak! Jeg vil langt hellere se Arsenal stå med trofæet end United :-)
War. War never changes.
Gravatar

#374 HonoDelLoce 13 år siden

The Insider (371) skrev:
EDIT: Og nu hvor vi har gjort jer en kæmpe tjeneste med Vidic, må I FANDME udnytte den!

Det håber jeg dælme også rigtig meget på, at vi gør !! :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#375 Åkepool 13 år siden

The Insider (373) skrev:
Tak tak! Jeg vil langt hellere se Arsenal stå med trofæet end United :-)

Til enhver tid :)

The Insider (371) skrev:
Og nu hvor vi har gjort jer en kæmpe tjeneste med Vidic, må I FANDME udnytte den

Liverpool behøver ikke tjenester med Vidic, han har jo for vane, ikke at spille fuld tid mod os ;)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#376 IK 13 år siden

Liverpool ligger sgu på 6. pladsen! Det er sgu fandme godt klaret, især når de tidligere på året lå på nedrykningslinjen. :) Jeg håber af hele mit hjerte at Liverpool deler tæv på Anfield. :)
Gravatar

#377 The Insider 13 år siden

#375, Liverpool behøver ikke tjenester med Vidic, han har jo for vane, ikke at spille fuld tid mod os ;)

Hehe, men har der ikke altid været en vis spanier på holdet, når det er gået godt? :-) Anyhow, Wes Brown er angiveligt kommet ind som erstatning, og han er da alt andet end skræmmende. Fedt!
War. War never changes.
Gravatar

#378 HonoDelLoce 13 år siden

The Insider (377) skrev:
Hehe, men har der ikke altid været en vis spanier på holdet, når det er gået godt? :-)

Det er korrekt..

Han plejede i øvrigt også at score mål for os.. Hvordan går det hos jer? :P
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#379 The Insider 13 år siden

#378, nå nå nå nå, godt ord igen :-) Jeg synes sgu, han gør det glimrende!
War. War never changes.
Gravatar

#380 Babo Rises 13 år siden

Synger med på, at United ikke skal vinde mesterskabet. Jeg synes bare for tit, at de er heldige. Bare de to CL finaler i 99' og ikke mindst mod Chelsea er et kapitel for sig selv, hvad held angår.

Skriv ny kommentar: