Liverpool ligger sgu på 6. pladsen! Det er sgu fandme godt klaret, især når de tidligere på året lå på nedrykningslinjen. :) Jeg håber af hele mit hjerte at Liverpool deler tæv på Anfield. :)
#375, Liverpool behøver ikke tjenester med Vidic, han har jo for vane, ikke at spille fuld tid mod os ;)
Hehe, men har der ikke altid været en vis spanier på holdet, når det er gået godt? :-) Anyhow, Wes Brown er angiveligt kommet ind som erstatning, og han er da alt andet end skræmmende. Fedt!
Synger med på, at United ikke skal vinde mesterskabet. Jeg synes bare for tit, at de er heldige. Bare de to CL finaler i 99' og ikke mindst mod Chelsea er et kapitel for sig selv, hvad held angår.
#371 The Insider 13 år siden
EDIT: Og nu hvor vi har gjort jer en kæmpe tjeneste med Vidic, må I FANDME udnytte den!
#372 Kruse 13 år siden
#373 The Insider 13 år siden
#374 HonoDelLoce 13 år siden
Det håber jeg dælme også rigtig meget på, at vi gør !! :)
#375 Åkepool 13 år siden
Til enhver tid :)
Liverpool behøver ikke tjenester med Vidic, han har jo for vane, ikke at spille fuld tid mod os ;)
#376 IK 13 år siden
#377 The Insider 13 år siden
Hehe, men har der ikke altid været en vis spanier på holdet, når det er gået godt? :-) Anyhow, Wes Brown er angiveligt kommet ind som erstatning, og han er da alt andet end skræmmende. Fedt!
#378 HonoDelLoce 13 år siden
Det er korrekt..
Han plejede i øvrigt også at score mål for os.. Hvordan går det hos jer? :P
#379 The Insider 13 år siden
#380 Babo Rises 13 år siden