Gravatar

#1921 bhs 13 år siden

Man U har ikke fortjent at vinde den her kamp. Everton sidder på det hele.
Gravatar

#1922 The Insider 13 år siden

#1920, ja, et selvmål! Det bliver et rent rød blodbad i 2. halvleg, I know it! :'-(
War. War never changes.
Gravatar

#1923 Kruse 13 år siden

Fuck....
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#1924 The Insider 13 år siden

OG SELVFØLGELIG ER DET TERRY!! Det var nærmest skrevet i kortene... ligesom han scorede i kampen på dagen, hvor Bridge-hændelsen blev benævnt. Hvor er det i øvrigt klamt, at det er det første, den danske kommentator nævner, når målet bliver scoret, også selvom affæren senere blev benægtet af begge parter, og News of the World måtte undskylde offentligt og indrømme, at der var intet hold i deres reportage. Det glemmer de danske Arsenal/United/Liverpool-elskende kommentatorer naturligvis! Ud over dig, Claus Thomsen, du er badass, min dreng!
War. War never changes.
Gravatar

#1925 The Insider 13 år siden

Og lige inden pausen, sådan.
War. War never changes.
Gravatar

#1926 bhs 13 år siden

Spot on, mht til kommentatorerne!
Gravatar

#1927 The Insider 13 år siden

#1926, jeg kunne i øvrigt meget godt lide, at Morten Bruun gjorde lidt grin af sin kollega med ordene: "Som du dog kan flette det sammen..." :-)
War. War never changes.
Gravatar

#1928 bhs 13 år siden

Ahh jeg har brug for mere end et tv! Chelsea vs Arsenal, Everton vs Man United og tennis Youzhny vs Cilic! (Nej, kan ikke bare zappe hele tiden :))
Gravatar

#1929 Kruse 13 år siden

The Insider (1924) skrev:
Det glemmer de danske Arsenal/United/Liverpool-elskende kommentatorer naturligvis!

LOL, hvis der er en klub de ikke bryder sig om, så er det da om nogen Arsenal. Især Jacob Laursen har et hadforhold til Arsenal, som endda er blevet nævnt af de andre kommentatorer. Og Claus Thomsen er da langt mere Chelsea-elskende end man kan kalde ham Arsenal-elskende.

Morten Bruun er den eneste der fair og objektiv(og det er på trods af at han er erklæret United-fan), der altid siger sin ærlige og kontante mening.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#1930 The Insider 13 år siden

Hehe, jeg er også glad for, at mit TV har picture-in-picture, så jeg kan have United-kampen kørende i hjørnet :-)
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: