#378, nå nå nå nå, godt ord igen :-) Jeg synes sgu, han gør det glimrende!
Han trækker jo i hvert fald en masse forsvarsspillere væk fra de andre spillere :)
Jeg er da også overbevist om at han nok skal score en masse mål for Chelsea - desværre..
Tilbage til Liverpool, så er jeg s'gu spændt på at se om Andy-drengen får debut mod United.. Han skulle være med i truppen, og have trænet med på lige fod med de andre i et par dage nu.. Jeg er SÅ spændt på at se, om han kan gøre det godt.. For man skal DÆLME gøre det godt til de penge.. Men hey! Han har selvfølgelig allerede scoret lige så mange mål som Torres.. Uden at have spillet ! :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Så, gutter! Superligaens tilbagevenden står for døren, og det er kun et spørgsmål om et par dage, før al spændingen igen får nyt foder.. Kan FCK holde den imponerende form fra efteråret? Hvem har nerverne til at holde sig ovenpå i kampen om andenpladsen af OB, FCM og BIF? Vil de mange nye ansigter i AaB hjælpe holdet til at hive en "Randers" hjem, eller vil det tage for lang tid at få spillet de nye ind på holdet. Og med kun 8 point fra Horsens på 5. pladsen til AaB på 12. pladsen, hvem vil så hurtigst trække sig fri af hele nedrykningssnakken?
Er der andre end mig, der er friske på idéen med lige at lave lidt resultat-tipning herinde? Jeg lister lige forårets første rundes kampe med mine personlige bud..
AaB - Silkeborg 1-2 Esbjerg fB - SønderjyskE 0-0 Brøndby IF - Lyngby 2-2 Randers FC - FC Nordsjælland 3-1 FC Midtjylland - FC København 0-3 AC Horsens - OB 1-1
Jeg indrømmer gerne, at de første par rundet er rent gætværk, da vi jo ingen mulig chance har for at vide, hvor de forskellige hold står (på nær, måske, FCK).. Kom frisk!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
AaB - Silkeborg 2-0 Esbjerg fB - SønderjyskE 1-1 Brøndby IF - Lyngby 1-1 Randers FC - FC Nordsjælland 2-1 FC Midtjylland - FC København 0-3 AC Horsens - OB 0-1
AaB - Silkeborg 1-1 Esbjerg fB - SønderjyskE 1-0 Brøndby IF - Lyngby 2-0 Randers FC - FC Nordsjælland 3-1 FC Midtjylland - FC København 0-2 AC Horsens - OB 0-1
AaB - Silkeborg 3-1 Esbjerg fB - SønderjyskE 1-0 Brøndby IF - Lyngby 2-1 Randers FC - FC Nordsjælland 0-2 FC Midtjylland - FC København 1-3 AC Horsens - OB 1-2
So, at last we meet for the first time for the last time.
#381 HonoDelLoce 13 år siden
Han trækker jo i hvert fald en masse forsvarsspillere væk fra de andre spillere :)
Jeg er da også overbevist om at han nok skal score en masse mål for Chelsea - desværre..
Tilbage til Liverpool, så er jeg s'gu spændt på at se om Andy-drengen får debut mod United.. Han skulle være med i truppen, og have trænet med på lige fod med de andre i et par dage nu.. Jeg er SÅ spændt på at se, om han kan gøre det godt.. For man skal DÆLME gøre det godt til de penge.. Men hey! Han har selvfølgelig allerede scoret lige så mange mål som Torres.. Uden at have spillet ! :D
#382 HonoDelLoce 13 år siden
Er der andre end mig, der er friske på idéen med lige at lave lidt resultat-tipning herinde? Jeg lister lige forårets første rundes kampe med mine personlige bud..
AaB - Silkeborg 1-2
Esbjerg fB - SønderjyskE 0-0
Brøndby IF - Lyngby 2-2
Randers FC - FC Nordsjælland 3-1
FC Midtjylland - FC København 0-3
AC Horsens - OB 1-1
Jeg indrømmer gerne, at de første par rundet er rent gætværk, da vi jo ingen mulig chance har for at vide, hvor de forskellige hold står (på nær, måske, FCK).. Kom frisk!
#383 Waldca 13 år siden
AaB - Silkeborg 2-0
Esbjerg fB - SønderjyskE 1-1
Brøndby IF - Lyngby 1-1
Randers FC - FC Nordsjælland 2-1
FC Midtjylland - FC København 0-3
AC Horsens - OB 0-1
#384 Mr. Chriss 13 år siden
AaB - Silkeborg 1-1
Esbjerg fB - SønderjyskE 1-0
Brøndby IF - Lyngby 2-0
Randers FC - FC Nordsjælland 3-1
FC Midtjylland - FC København 0-2
AC Horsens - OB 0-1
#385 Åkepool 13 år siden
Esbjerg fB - SønderjyskE 1-0
Brøndby IF - Lyngby 2-1
Randers FC - FC Nordsjælland 0-2
FC Midtjylland - FC København 1-3
AC Horsens - OB 1-2
#386 HonoDelLoce 13 år siden
#387 Waldca 13 år siden
Hvorfor Åkepool?
Godt nok en elendig dommer i dag!
#388 Åkepool 13 år siden
Fordi jeg får automatiske goodwill-point, da jeg ligesom HonoDelLoce er Liverpool-fan ;)
Eller også giver det point at man bare gætter det ene holds antal mål? Og så er jeg jo på en stærk 2. plads :)
Edit: Næ, det kan det ikke være, da Hono... så ville stå lige så godt som mig?
#389 Waldca 13 år siden
#390 HonoDelLoce 13 år siden
Men det giver selvfølgelig goodwill at være Liverpool-fan ;)