Gravatar

#2051 The Insider 13 år siden

Hvor var det dog fucking forudsigeligt.
War. War never changes.
Gravatar

#2052 Babo84 13 år siden

Barca viste squ klasse. De fik dog lidt modstand. Det har de jo kun godt af. Ellers tror jeg de falder snart i søvn ;)
Gravatar

#2053 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Lader til at onkel fester har haft et møde med Tevez agent. Formålet med mødet er naturligvis om det er muligt at Tevez kan skifte til Milan. Det vil dog i så fald kun blive på en lejeaftale, da Milan ikke har råde til at betale 25-30 mio Euro for en spiller. Ja selv hvis han var gratis har klubben ikke råd til ham pga. hans løn på 8 mio Euro. Milan kan kun betale det halve.

Til gengæld er Fester blandt allerbedste forhandlere, hvis ikke den bedste, så det vil ikke undre mig at han strikker et eller andet sammen. Jeg synes dog at det er midtbanen som trænger til forstærkninger. Angrebet er blandt de bedste, men midtbanen kræver lidt flere forstærkninger.

Nocerino og Aquilani har begge gjort det godt (og også Boateng, som dog har spillet på den offensive midtbane), men spillere som Seedorf, Ambrosini, Gattuso og i mindre grad Van Bommel kunne godt trænge til at få noget konkurrence. Så er det bare med at finde nogle som ikke er så løntunge, da Milans økonomi bare ikke er til det.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#2054 The Insider 13 år siden

Ovenpå Tevez' seneste strabadser så jeg ham gerne blive degraderet til Citys reservehold, hvor han så kunne blive hængende, indtil hans kontrakt løber ud.
War. War never changes.
Gravatar

#2055 Castanea 13 år siden

Ufortjent sejr til Barcelona, som sædvanligvis havde dommeren på deres side.

Men suk, Robinho, suk...
Gravatar

#2056 Babo84 13 år siden

Lorentzen (2055) skrev:

Men suk, Robinho, suk...

Ufortjent er det bestemt ikke, nej. Har vi set den samme kamp? Milan gjorde det bedre end forventet, men det bedste hold vandt - det indrømmede selv Zlatan.

Lorentzen (2055) skrev:
Men suk, Robinho, suk...

Ja.... det samme kan siges om Messi's afbrænder.
Gravatar

#2057 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Jeg synes også at Barcelona spillede en bedre kamp og netop fordi de spiller så godt, behøver de jo ikke også at få hjælp fra dommeren. Det havde sikkert ikke ændret på udfaldet af kampen, men det er et irritationsmoment.

Milan er dog tilbage på vej mod toppen. Angrebet er et af de bedste og forsvaret er egentlig også ok. Lige med undtagelse at klubben mangler en venstreback. Jeg håber stadigvæk at Taiwo kan spille sig ind, selv han indtil videre ikke har imponeret. Eller at Didac vender tilbage og spiller sig på holdet.

Ellers er det helt klart midtbanen der halter. Jeg synes at der mangler en vis portion hurtighed. Det er naturligvis ikke det eneste, men når spillere som MVB, Ambrosini og Seedorf spiller på samme tid, så bliver det for langsomt. Men som Savicevic nævnte så mangler Milan 2-3 spillere fra at være niveau med de allerbedste, på midtbanen og forsvaret. Angrebet er i øjeblikket verdensklasse (især også når Cassano vender tilbage og hvis Pato ellers kan holde sig skadesfri).

Nå ja og så var der lige det mål Boateng lavede. Ganske godt sat ind.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#2058 MMB 13 år siden

Lorentzen (2055) skrev:

Men suk, Robinho, suk...

Tag lige de farvede briller af. Det var ikke ufortjent. Barcelona spillede klart bedre, og jeg holdte med Milan i den kamp...
Gravatar

#2059 Castanea 13 år siden

De spillede bedre, bestemt, så tillad mig at omformulere: Barcelona havde ikke fortjent deres straffespark! Om de havde vundet alligevel, kan diskuteres.
Gravatar

#2060 Babo84 13 år siden

Det er svært at sige om Milan er på vej til toppen. Synes stadig der er mangler i forsvaret og midtbanen. De er langsomme. Jeg ser dem nå kvartfinalen max. Men kommer an på hvem de trækker i den første knock out fase.

Skriv ny kommentar: