Den er lidt svær, for ingen tvivl om at den var gået i mål uanset at Kuyt rørte den eller ej, men han har jo ikke lige tid til at orientere sig, om der er en United-spiller lige bag ham, som ville kunne afværge, netop fordi bolden rullede så langsomt.
Men ja, det havde været perfekt hvis den dribletur var sluttet af med at han selv scorede.
Nej, det er jeg skam godt klar over, og Kuyt ville jo bare være sikker, hvilket jeg godt kan forstå. Men når det nu er mål som man husker og ikke opspillet, så er det ærgeligt at det går fra at være et fantastisk Suarez-mål til en nemt og forglemmeligt Kuyt-mål.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Så er det i aften at Barcelona og Arsenal atter tørner sammen. Desværre bliver det formentlig ikke en særligt spændende kamp, da jeg tror at Barca tager en sikker sejr. Det er i forvejen svært at spille på Nou Camp, men når Arsenal mangler så vigtige spillere til skader, og har et par som kun lige er kommet tilbage fra skade og ikke nødvendigvis kan spille fra start. Fabregas er småskadet. Van Persie kan måske blive klar, men formentlig ikke til at starte. Song er ude. Walcott er ude. Og Vermaelen har selvfølgelig været ude hele sæsonen. Det er vores vigtigste spillere og uden dem ser det sort ud. Men det er selvfølgelig ikke umuligt, og jeg håber selvfølgelig på det bedste :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Selvom jeg selv ville sætte penge på, at Barca går videre, så synes jeg alligevel det er værd at tage med, at Barca i de sidste uger langt fra har spillet så sikkert (nogle kalder det fascinerende, jeg finder det kedeligt) som de ellers til tider har gjort.. Jeg ser Arsenal ha' en chance (og jeg håber de tager den) men jeg vil dog stadig sætte Barca som favorit..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Selvom jeg selv ville sætte penge på, at Barca går videre, så synes jeg alligevel det er værd at tage med, at Barca i de sidste uger langt fra har spillet så sikkert (nogle kalder det fascinerende, jeg finder det kedeligt) som de ellers til tider har gjort.. Jeg ser Arsenal ha' en chance (og jeg håber de tager den) men jeg vil dog stadig sætte Barca som favorit..
Åhh, jeg er da glad for at jeg ikke er helt alene om at finde det en smule svært at falde i svimer over Barcalona, og det spanske landshold... Kedeligt er mildt sagt. Men det er jo udråbt til den eneste rigtige måde at spille fodbold på, og det ér jo unægteligt effektivt, så det vil jo nok desværre brede sig efterhånden... ,o(
Fy for helvede, hvor er Dani Alves et helt ualmindeligt usympatisk svin på en fodboldbane - det grænser sig jo til Gattuso-opførsel! Svinere til højre og venstre med benspænd, spark over anklerne, knæ i ryggen, og så smider han sig lige så snart der er en modstander der løber i samme side af banen som ham selv! FØJ!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Vil være ærlig og indrømme, at jeg ikke lige har lagt så meget mærke til Abidal (udover den ene sviner på Robin Van Persie).. :) Hadet til Danni Alves er dog opbygget igennem mange år efterhånden, og det er KUN blevet værre efter han kom til Barcelona. Det er som om at det evige pres har gjort ham endnu mere svinsk (og han var ellers ikke nogen engel i Sevilla) ..
#411 Kruse 13 år siden
Nej, det er jeg skam godt klar over, og Kuyt ville jo bare være sikker, hvilket jeg godt kan forstå. Men når det nu er mål som man husker og ikke opspillet, så er det ærgeligt at det går fra at være et fantastisk Suarez-mål til en nemt og forglemmeligt Kuyt-mål.
#412 Kruse 13 år siden
#413 HonoDelLoce 13 år siden
#414 MaxHHansen 13 år siden
Åhh, jeg er da glad for at jeg ikke er helt alene om at finde det en smule svært at falde i svimer over Barcalona, og det spanske landshold... Kedeligt er mildt sagt. Men det er jo udråbt til den eneste rigtige måde at spille fodbold på, og det ér jo unægteligt effektivt, så det vil jo nok desværre brede sig efterhånden... ,o(
#415 Kruse 13 år siden
Nu er det bare et spørgsmål om tid før Barca scorer....
#416 IK 13 år siden
Hvorfor se så negativt på tingene? ;-) Arsenal skal nok gøre det svært for Barca og forhåbentlig gå videre.
#417 HonoDelLoce 13 år siden
#418 Antlion 13 år siden
#417:
Ja, og hvad med Abidal?
#419 HonoDelLoce 13 år siden
Vil være ærlig og indrømme, at jeg ikke lige har lagt så meget mærke til Abidal (udover den ene sviner på Robin Van Persie).. :) Hadet til Danni Alves er dog opbygget igennem mange år efterhånden, og det er KUN blevet værre efter han kom til Barcelona. Det er som om at det evige pres har gjort ham endnu mere svinsk (og han var ellers ikke nogen engel i Sevilla) ..
#420 Kruse 13 år siden