Gravatar

#2101 The Insider 13 år siden

Jeg er i øvrigt ikke ansat hos BET365, men husk, at I kan se aftenens kvartfinaler i Carling Cup'en på bet365.dk, så længe I har en konto med mere end 1 kr. på :-)
War. War never changes.
Gravatar

#2102 Castanea 13 år siden

Er I klar til at få tæsk af napolitanerne, Foeller?
Gravatar

#2103 HonoDelLoce 13 år siden

The Insider (2101) skrev:
Jeg er i øvrigt ikke ansat hos BET365, men husk, at I kan se aftenens kvartfinaler i Carling Cup'en på bet365.dk, så længe I har en konto med mere end 1 kr. på :-)

Og på Canal+ Sport og Canal+ Sport Extra, uden at jeg er ansat hos Canal+ ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#2104 The Insider 13 år siden

#2103, hehe, jeg afbrød mit abonnement, så snart de mistede PL. Kan godt lide, at deres kundeservice sagde: "Premier League?", så snart jeg fortalte, jeg ville annullere medlemskabet :-) Jeg savner sgu at kunne se flere kampe på én gang. Jeg savner bestemt ikke deres kommentatorer.
War. War never changes.
Gravatar

#2105 HonoDelLoce 13 år siden

Jeg var ved at gøre det samme, men Canal 9's lorte-billede på spansk fodbold stoppede mig prompte..

Nu har jeg hørt rygter om, at Canal 9 kommer i HD i 2012, og hvis det holder stik, så er mit Canal+ også opsagt :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#2106 The Insider 13 år siden

Suk
War. War never changes.
Gravatar

#2107 The Insider 13 år siden

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! TAG DEN MOFOS!!!!!!!!!!!
War. War never changes.
Gravatar

#2108 MMB 13 år siden

Caliban (2102) skrev:
Er I klar til at få tæsk af napolitanerne, Foeller?

Fuuuuck...
Gravatar

#2109 MMB 13 år siden

The Insider (2107) skrev:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! TAG DEN MOFOS!!!!!!!!!!!

Hvilken kamp hentyder du til?
Gravatar

#2110 The Insider 13 år siden

#2109, Chelsea-Liverpool, of course! :-) Den eneste tilnærmelsesvis interessante kamp i dag! ;-)

EDIT: Og når jeg skriver "mofos", hentyder jeg naturligvis udelukkende til Liverpools spillere, og ikke de mange, kære Liverpool-fans i dette forum, som jeg holder så meget af! :-)
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: