Gravatar

#2111 MMB 13 år siden

Pirlo spiller seriøst som en brækket arm i dag...

The Insider (2110) skrev:
#2109, Chelsea-Liverpool, of course! :-)

Ah, okay. Tænkte ikke på, at der også var fodbold ovre på den lille ø vest for Danmark. :P

Gravatar

#2112 HonoDelLoce 13 år siden

The Insider (2107) skrev:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! TAG DEN MOFOS!!!!!!!!!!!

Haha - jeg var lige ovre på Canal+SportExtra og se lidt City-Arsenal, så jeg så ikke engang det brændte straffespark :D Jeg var nødt til at gå ind og tjekke på mobilen, hvorfor du kom med dit uklædelige udbrud ! :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#2113 The Insider 13 år siden

Niiiiiiiiiiiiiiice. Oh well, Liverpool ender alligevel med at vinde kampen på straffe, så der er ikke den store grund til at følge med...
War. War never changes.
Gravatar

#2114 HonoDelLoce 13 år siden

Hehe..

Jeg vil gerne have haft Suarez inde til at røvrende ham den krølhårede psykopat med storhedsvanvid, i har i forsvaret :D

Og jeg kan ellers godt lide David Luiz, men han mangler dælme godt nok forståelse for hvordan man spiller forsvar :D - her taler jeg i øvrigt ikke lige om kampen i dag, men mere helhedsindtrykket af ham fra det sidste halve års tid :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#2115 Castanea 13 år siden

Foeller (2108) skrev:
Fuuuuck...

2-0, ja tak! Det er en ganske underholdende kamp, men ikke just sympatisk, hverken fra Napolis eller Juventus' side.

Hvorfor blev Hamšíks straffespark egentlig annulleret?
Gravatar

#2116 MMB 13 år siden

Caliban (2115) skrev:
2-0, ja tak! Det er en ganske underholdende kamp, men ikke just sympatisk, hverken fra Napolis eller Juventus' side.

Hvorfor blev Hamšíks straffespark egentlig annulleret?

Det er en lortekamp. Juventus spiller af helvede til.

Straffesparket blev annulleret, fordi spillerne løb ind i feltet, inden der var sparket.
Gravatar

#2117 The Insider 13 år siden

#2114, ja, Sideshow Bob har altid været reckless, men det er da godt nok blevet værre denne sæson... Personligt synes jeg, at det er for risikabelt at spille ham i forsvaret. Han er ret god fremadrettet, og han er langtfra ringe defensivt, så jeg ville umiddelbart prøve at bruge ham som defensiv midt - især eftersom Mikel ikke ville komme ind på FC Fyns førstehold, og Essien er mere skrøbelig end en hollandsk stjernespiller på glatis.
War. War never changes.
Gravatar

#2118 HonoDelLoce 13 år siden

The Insider (2117) skrev:
#2114, ja, Sideshow Bob har altid været reckless, men det er da godt nok blevet værre denne sæson... Personligt synes jeg, at det er for risikabelt at spille ham i forsvaret. Han er ret god fremadrettet, og han er langtfra ringe defensivt, så jeg ville umiddelbart prøve at bruge ham som defensiv midt - især eftersom Mikel ikke ville komme ind på FC Fyns førstehold, og Essien er mere skrøbelig end en hollandsk stjernespiller på glatis.

I, my friend, agree 100% :)

Men ret beset, så er der dælme ikke mange spillere, der ligefrem har shinet under AVB - hvilket er en skam, for ham kan jeg også ret godt lide :)
Gravatar

#2119 Castanea 13 år siden

Foeller (2116) skrev:
Juventus spiller af helvede til.

Bestemt. Pirlo i særdeleshed. Heldigvis. :) Om 45 minutter er I kun ét point foran de rød-sorte mestre.
Gravatar

#2120 MMB 13 år siden

Caliban (2119) skrev:
Bestemt. Pirlo i særdeleshed. Heldigvis. :) Om 45 minutter er I kun ét point foran de rød-sorte mestre.

Det er jeg også bange for. Men så længe vi er foran, så går det nok... Men jeg havde sgu ikke regnet med, vi blev mestre i denne sæson anyway...

Skriv ny kommentar: