Gravatar

#2131 HonoDelLoce 13 år siden

Hov, hvad var det..? Var det et lille.....

WOUP!!!!!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#2132 The Insider 13 år siden

Okay, jeg trækker det tilbage, adios Boas, din uduelige, naive nar.

Jeg udelukker ikke, at jeg trækker mine ord tilbage, når min vrede er dulmet om en måned eller to.
War. War never changes.
Gravatar

#2133 HonoDelLoce 13 år siden

Man kan jo argumentere for, at hans satsning ikke rigtigt nåede at træde i kraft :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#2134 The Insider 13 år siden

For helvede altså.... hvor er det bare fucking desillusionerende ud over alle fucking grænser.
War. War never changes.
Gravatar

#2135 HonoDelLoce 13 år siden

Jeg kan godt lide, at den danske kommentator på Canal+ mente, at Mata stemplede Lucas i den situation? Er det kun mig, der mener, at det er Lucas der kommer for hårdt ind ?

EDIT: Nej, det mente dommeren åbenbart også :) Så er jeg da ikke blevet helt tosset endnu ;)
Gravatar

#2136 The Insider 13 år siden

#2135, yeah. Endnu en god grund til, at jeg ikke savner Canal+. Deres kommentatorer er notoriously Chelsea-fjendske. En af mine venner var i praktik derude og hørte fra en af deres kommentatorer, at "hvis Chelsea-fans er sure over det, jeg siger, så gør jeg mit job rigtigt."
War. War never changes.
Gravatar

#2137 HonoDelLoce 13 år siden

Haha :D Og ekstremt Barca-liderlige.. Men omvendt har jeg endnu ikke hørt en kommentator, der ikke var ekstremt Barca-liderlig..

Nøj, se lige hvor flot Messi bruger sine hænder som affjedring i det dive der..
Gravatar

#2138 MMB 13 år siden

JA, JUVE. KOM SÅ.
Gravatar

#2139 HonoDelLoce 13 år siden

Nåh, nu skal i da nok få overtaget på midtbanen..

Suk.. Hvor er jeg dog meget lidt imponeret af Charlie Adams..
Gravatar

#2140 The Insider 13 år siden

#2137, oh yes, true true. Til gengæld gør det kun sejren endnu sødere, når Messi og Co. får tæsk!
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: