Gravatar

#2141 HonoDelLoce 13 år siden

Ganske enig ! Selvom at man så skal høre på kommentatoren analysere hvor uheldige Barca var i kampen, og jo uden tvivl kunne have vundet med en 27-28 mål..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#2142 The Insider 13 år siden

Hvor er det dog langsomt og fantasiløst Chelsea... Jeg tror sgu desværre ikke, at Boas har formatet til at genskabe selvtilliden. Hvis vi ikke besejrer Valencia er det yt. Og JESUS Christ, Anelka! Din latterlige nar!
War. War never changes.
Gravatar

#2143 HonoDelLoce 13 år siden

The Insider (2142) skrev:
Og JESUS Christ, Anelka! Din latterlige nar!

Jeg var meget tæt på at sige det samme om Reina i samme situation ;)

Men jeg undlod, og med den redning mod Torres lige nu er jeg glad for at jeg gjorde ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#2144 The Insider 13 år siden

Når Maxi Rodriguez kan afvæbne Chelsea i en forsvarsposition ved man, at man spiller elendigt...
War. War never changes.
Gravatar

#2145 MMB 13 år siden

PEPE, FØD MINE BØRN!!!!
Gravatar

#2146 The Insider 13 år siden

Ej, men for fanden, hvad i alverden skal det fucking alabifodbold til, når I er bagud 2-0, I grimme tumper?!
War. War never changes.
Gravatar

#2147 The Insider 13 år siden

Haha, hvor er det ringe, Alex.
War. War never changes.
Gravatar

#2148 HonoDelLoce 13 år siden

Om jeg begriber, med den hovedstødsstyrke, Chelses besidder, at man så vælger at lade Alex forsøge sig med en Hail Mary fra 35 meters afstand..
Gravatar

#2149 dyg 13 år siden

Jeg har næsten ondt af dig, Johan. Men også kun næsten.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#2150 MMB 13 år siden

Caliban (2119) skrev:
Bestemt. Pirlo i særdeleshed. Heldigvis. :) Om 45 minutter er I kun ét point foran de rød-sorte mestre.

Næ, nej. 2 point, min fine ven!

Skriv ny kommentar: