At Napoli og Juve spiller uafgjort synes jeg er fint nok for Milan. De er cirka lige stærke og bliver nok de største konkurrenter til titlen, selv om jeg ikke endnu vil udelukke Inter (der dog stadigvæk spiller elendigt).
City's dyre drenge var godt nok langt fra imponerende. De havde et godt kontra, og det scorer de så også sikkert på. Arsenals unge drenge spillede og fightede bedst, men i fodbold handler det også om at udnytte sine chancer og score mål, og det formåede de ikke, hvilket i sidste ende gav sejren til City.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
1-1 og FCK er ude. Hm. Er det mon godt eller skidt for vores (AGF) sidste kamp i parken.
Umiddelbart vil jeg da håbe for FCK, at det er skidt for AGF..
Som FCK-fan er jeg ikke vant til tanker om hurtige træner-fyringer osv., men det vender sig i min mave for tiden. Ham Roland Nilsson har på ingen måde vist bare en snert af evne til at håndtere Skandinaviens største fodboldklub. Jeg vil ikke tvivle på hans træningsmeritter og taktiske viden, men når det gælder håndtering af spillerne i en topklub, så ser det desværre ud til, at han failer med et brag. Jeg har været fan af FCK i snart 13 år, og jeg har ALDRIG nogensinde set spillere med så lidt gejst og vilje, som jeg ser for tiden. Selvfølgelig meget synligt i går, men i den enkelte situation kan man komme med mange undskyldninger. Men det kippede, for mig, totalt i kampen mod Brøndby. Det var direkte hjerteskærende at se en flok ugidelige spillere, der ikke viste bare LIDT gåpåmod mod Brøndby, som trods alt er arvefjenderne. Og så er jeg fuldstændig ligeglad med, om tabellen kalder Brøndby for et bundhold - som FCK-spiller giver man sig ALTID 110% mod rivalerne fra vestegnen, sådan er det bare! Og når samtlige 11 spillere falder igennem på den måde, som de gjorde mod Brøndby (og igen i går), så er det altså trænerens skyld.
Læg oven i nok verdenshistoriens dårligste udskiftninger i kampen i går, så er min hovedpine total! Man vælger simpelthen at tage en back ud, som har haft én dårlig defensiv aktion og sætte en ditto ind, som intet har vist offensivt i hele sæsonen - og det er altså i en kamp, hvor man er pisket til at skal frem at score. Og det gør man i stedet for at tage den anden back ud, som failer igen og igen både offensivt og defensivt og var skyld i 4 af Vorsklas 5 chancer i første halvleg. Samtidigt vælger man at tage den af kanterne ud, der rent faktisk havde været en trussel foran mål og samtidigt arbejdede godt defensivt, fremfor at tage den halvskadede højrekant ud, som havde spillet som en sæk kartofler. OVEN i vælger man at vente til over HALVFJERDS !!!! minutter inde i kampen med at tage Santin ud, som igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen falder totalt igennem så snart modstanderen er sværere end Døllefjelde Musse..!
Jeg har efterhånden givet totalt op. Med Roland Nilsson, altså. Jeg plejer ellers ikke at råbe op om trænerfyringer osv, da jeg synes det ekstremt sjældent er løsningen på noget, men jeg kan simpelthen ikke forstå noget som helst i Roland Nilssons fodboldfilosofi og taktiske tankegang.
dyg (2165) skrev:
Lucas tilsyneladende ude resten af sæsonen :( Craptastic!
Ja, det er ret øv.. Og hvem skulle have troet for et år siden, at man ville være så ked af det :D Hvis der er nogen, der har løftet sig under Dalglish, så er det dælendytme godt nok ham..
Nu henter man så Shelvey hjem fra lejeaftalen, hvilket for mig synes lidt underligt. Jeg synes, der bør være alternativer nok i truppen til den centrale midtbane. Men King Kenny har nok en plan! :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Jamen lad os da håber at de heller ikke mander sig op til sidste kamp så ;) (Uargjort endnu engang vil jeg skam også gerne sælge den for.)
Jeg håber selvfølgelig på en ordentlig trods-reaktion fra hele holdet, men gruer desværre for at det ikke bliver tilfældet.. Men lad os da skrives ved i weekenden ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#2161 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden
#2162 Kruse 13 år siden
#2163 MMB 13 år siden
Det ville være en mild underdrivelse. ;)
Haha. :P Juve FTW!
#2164 loki 13 år siden
#2165 dyg 13 år siden
#2166 HonoDelLoce 13 år siden
Umiddelbart vil jeg da håbe for FCK, at det er skidt for AGF..
Som FCK-fan er jeg ikke vant til tanker om hurtige træner-fyringer osv., men det vender sig i min mave for tiden. Ham Roland Nilsson har på ingen måde vist bare en snert af evne til at håndtere Skandinaviens største fodboldklub. Jeg vil ikke tvivle på hans træningsmeritter og taktiske viden, men når det gælder håndtering af spillerne i en topklub, så ser det desværre ud til, at han failer med et brag. Jeg har været fan af FCK i snart 13 år, og jeg har ALDRIG nogensinde set spillere med så lidt gejst og vilje, som jeg ser for tiden. Selvfølgelig meget synligt i går, men i den enkelte situation kan man komme med mange undskyldninger. Men det kippede, for mig, totalt i kampen mod Brøndby. Det var direkte hjerteskærende at se en flok ugidelige spillere, der ikke viste bare LIDT gåpåmod mod Brøndby, som trods alt er arvefjenderne. Og så er jeg fuldstændig ligeglad med, om tabellen kalder Brøndby for et bundhold - som FCK-spiller giver man sig ALTID 110% mod rivalerne fra vestegnen, sådan er det bare! Og når samtlige 11 spillere falder igennem på den måde, som de gjorde mod Brøndby (og igen i går), så er det altså trænerens skyld.
Læg oven i nok verdenshistoriens dårligste udskiftninger i kampen i går, så er min hovedpine total! Man vælger simpelthen at tage en back ud, som har haft én dårlig defensiv aktion og sætte en ditto ind, som intet har vist offensivt i hele sæsonen - og det er altså i en kamp, hvor man er pisket til at skal frem at score. Og det gør man i stedet for at tage den anden back ud, som failer igen og igen både offensivt og defensivt og var skyld i 4 af Vorsklas 5 chancer i første halvleg.
Samtidigt vælger man at tage den af kanterne ud, der rent faktisk havde været en trussel foran mål og samtidigt arbejdede godt defensivt, fremfor at tage den halvskadede højrekant ud, som havde spillet som en sæk kartofler.
OVEN i vælger man at vente til over HALVFJERDS !!!! minutter inde i kampen med at tage Santin ud, som igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen falder totalt igennem så snart modstanderen er sværere end Døllefjelde Musse..!
Jeg har efterhånden givet totalt op. Med Roland Nilsson, altså. Jeg plejer ellers ikke at råbe op om trænerfyringer osv, da jeg synes det ekstremt sjældent er løsningen på noget, men jeg kan simpelthen ikke forstå noget som helst i Roland Nilssons fodboldfilosofi og taktiske tankegang.
Ja, det er ret øv.. Og hvem skulle have troet for et år siden, at man ville være så ked af det :D Hvis der er nogen, der har løftet sig under Dalglish, så er det dælendytme godt nok ham..
Nu henter man så Shelvey hjem fra lejeaftalen, hvilket for mig synes lidt underligt. Jeg synes, der bør være alternativer nok i truppen til den centrale midtbane. Men King Kenny har nok en plan! :)
#2167 loki 13 år siden
Jamen lad os da håber at de heller ikke mander sig op til sidste kamp så ;) (Uargjort endnu engang vil jeg skam også gerne sælge den for.)
#2168 HonoDelLoce 13 år siden
Jeg håber selvfølgelig på en ordentlig trods-reaktion fra hele holdet, men gruer desværre for at det ikke bliver tilfældet.. Men lad os da skrives ved i weekenden ;)
#2169 loki 13 år siden
Kan vist også fanges på en stream hvis det skulle være nødvendigt.
#2170 The Insider 13 år siden