#2148, in all fairness har han scoret fra den position flere gange før - også mod Liverpool. Men med hans manglende spilletid in mente - for ikke at tale om tidspunktet i kampen - var det en tåbelig beslutning på alle leder og kanter. Adios Boas!
"Jamen, kan I ikke se, kære Chelsea-fans, at det kræver tid at bygge et hold op! Bare se på Manchester United i 1980'erne! Typisk utålmodighed, fyringer løser intet, bla bla bla..."
Jaja, men det var en fuldkommen anden tidsalder, og fodboldlandskabet har ændret sig astronomisk siden da. Med alle de penge, der er i omløb i sporten, er det simpelthen for risikabelt at risikere en midterposition - for ikke at sige et årelangt ophold i midten - da det vil afføde finansielle problemer, spillerflugt, dalende moral og alskens andre dilemmaer, som ikke havde opstået (i hvert fald slet, slet ikke i samme omfang) tilbage i 80'erne og (til dels) i 90'erne. Der er større chance for at blive efterladt i topholdenes bagspejl, og Chelsea er uden tvivl på direkte kurs mod en midterposition - både United, City, Spurs, Arsenal, Liverpool og, ja, sågar Newcastle er klart bedre spillende p.t.
Boas var lidt et skud i tågen. Han er sympatisk, han er tydeligvis også dygtig, men jeg tror sgu, at han er for naiv og uerfaren til verdens sværeste liga, og så snart tilliden er bristet mellem spillerne og træneren, bliver det sgu virkelig svært... Scolari havde også et hæderligt CV, men han havde ingen plan B. Bring on Guus.
[3 SÆSONER SENERE OG AVB VINDER CL, FA CUP OG PL TREBLE MED CHELSEA]
Så-fucking-dan, André! Jeg sagde jo, vi skulle holde fast i ham, oh yeah!
Nå, i det mindste dejligt, at der ikke er andre i London, der vil bragge med deres indsats i turneringen. For at citere den forhenværende fodboldspiller og BBC's fodbold-pundit, Steve Claridge: "There are ways of losing games. I came here to see a manager under pressure to see 'is he getting the best out of his players? Is he setting them up right? Are they going in the right direction?' No! No! No! Massive problems and, Mr Villas-Boas I'm afraid, most of them are down to you."
#2151 The Insider 13 år siden
"Jamen, kan I ikke se, kære Chelsea-fans, at det kræver tid at bygge et hold op! Bare se på Manchester United i 1980'erne! Typisk utålmodighed, fyringer løser intet, bla bla bla..."
Jaja, men det var en fuldkommen anden tidsalder, og fodboldlandskabet har ændret sig astronomisk siden da. Med alle de penge, der er i omløb i sporten, er det simpelthen for risikabelt at risikere en midterposition - for ikke at sige et årelangt ophold i midten - da det vil afføde finansielle problemer, spillerflugt, dalende moral og alskens andre dilemmaer, som ikke havde opstået (i hvert fald slet, slet ikke i samme omfang) tilbage i 80'erne og (til dels) i 90'erne. Der er større chance for at blive efterladt i topholdenes bagspejl, og Chelsea er uden tvivl på direkte kurs mod en midterposition - både United, City, Spurs, Arsenal, Liverpool og, ja, sågar Newcastle er klart bedre spillende p.t.
Boas var lidt et skud i tågen. Han er sympatisk, han er tydeligvis også dygtig, men jeg tror sgu, at han er for naiv og uerfaren til verdens sværeste liga, og så snart tilliden er bristet mellem spillerne og træneren, bliver det sgu virkelig svært... Scolari havde også et hæderligt CV, men han havde ingen plan B. Bring on Guus.
[3 SÆSONER SENERE OG AVB VINDER CL, FA CUP OG PL TREBLE MED CHELSEA]
Så-fucking-dan, André! Jeg sagde jo, vi skulle holde fast i ham, oh yeah!
#2152 The Insider 13 år siden
#2153 HonoDelLoce 13 år siden
#2154 HonoDelLoce 13 år siden
Jeg har HELT ondt af dig!
#2155 Castanea 13 år siden
3-3. Jeg går ud fra, du trækker denne udtalelse tilbage. :)
Simone Pepe... Hold da fest.
#2156 bhs 13 år siden
#2157 The Insider 13 år siden
#2158 Castanea 13 år siden
Jeg trækker den udtalelse tilbage.
#2159 HonoDelLoce 13 år siden
Jedi Mind-trick accomplished ! :D
#2160 The Insider 13 år siden
Amen.