Gravatar

#2181 The Insider 13 år siden

Så-fucking-dan, Chelsea, og var det dog tiltrængt. Jeg mistede måske en god sjat penge på sejren, men jeg har tjent så meget på Chelseas ulykke denne sæson, at det ikke gør spor. Mata er jo fuldkommen ufejlbarlig, Torres var jo decideret fremragende i de få minutter han fik, og hvis Sturridge bare blev lidt mere træfsikker, ville han sateme være uhyggelig.
War. War never changes.
Gravatar

#2182 HonoDelLoce 13 år siden

Så så, rolig nu, Johan!

Jeg er enig i, at der var forbedringer i Chelseas spil i dag, men så var det dælme heller ikke bedre..

Mata laver flere gange underlige positions-fejl og fejlafleveringer over få meter.. Torres er decideret heldig med at få en assist i dag (selvom han, indrømmet, gjorde det okay), og så er hele Chelseas forsvar jo nemmere at rive fra hinanden end et stykke vådt køkkenrulle..

Jeg ville ikke være sådan vildt opstemt, hvis jeg var Chelsea-fan. Men det så bedre ud ! Og man kunne da håbe på, at ham AVB er ved at få lidt mere held i sprøjten..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#2183 The Insider 13 år siden

#2182, Mata laver absolut ingen positions-fejl og ligner Zinedine Zidanes afløser som nyere tids bedste fodboldspiller. Torres har aldrig været bedre, selv ikke da han var i topform for Liverpool, og så Chelseas forsvar jo efterhånden blevet mere solidt end cement! Hvor ville jeg dog ønske, jeg var blevet Chelsea-fan i stedet...

Fixed!
War. War never changes.
Gravatar

#2184 HonoDelLoce 13 år siden

Haha.. Fanboy galore!

In other news; hold da op, hvor er City godt nok ualmindeligt freaking skræmmende! Når Nasri, Aguero og Silva lige leger indendørs fodbold, så er de altså ligeglad med hvor meget et forsvar pakker sig.. De skal nok åbne det..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#2185 Kruse 13 år siden

HonoDelLoce (2184) skrev:
In other news; hold da op, hvor er City godt nok ualmindeligt freaking skræmmende! Når Nasri, Aguero og Silva lige leger indendørs fodbold, så er de altså ligeglad med hvor meget et forsvar pakker sig.. De skal nok åbne det..

Ja, det viser endnu en gang høj styrke. Og så var Balotelli's mål fandme flabet :D
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#2186 HonoDelLoce 13 år siden

Kruse (2185) skrev:
Ja, det viser endnu en gang høj styrke. Og så var Balotelli's mål fandme flabet :D

Helt enig, men samtidigt ekstremt godt opspil :)
Gravatar

#2187 Åkepool 13 år siden

Så er en af de helt store fra en svunden tid, røget i svinget.
Så R.I.P. Socrates.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#2188 loki 13 år siden

loki (2167) skrev:

(Uafgjort endnu engang vil jeg skam også gerne sælge den for.)

Heh.
www.peakoil.dk
Gravatar

#2189 HonoDelLoce 13 år siden

loki (2188) skrev:
loki (2167) skrev:

(Uafgjort endnu engang vil jeg skam også gerne sælge den for.)

Heh.

Det var dælme en god kamp..!

Dejligt at se noget ordentligt spil fra FCK igen..

Og så synes jeg dælme godt nok ham Søren Larsen er et svin af dimensioner..!
Gravatar

#2190 loki 13 år siden

Fordi han muligvis trak tiden lidt efter Damen havde ramlet ind i ham? Den tid fik i jo lagt oveni ekstratiden alligevel. (Jeg missede starten af 2. halvleg pga. tvafbrydelse, så måske det er noget her du hentyder til?)

Men ja en spændende kamp som godt kunne have endt 4-2 til jer - så det var godt den ikke gjorde det ;)
www.peakoil.dk

Skriv ny kommentar: