Nej, den med tidsudtrækket kan være usportsligt, men ikke noget, der får mig til at kalde folk for et svin ;) Det er i mine øjne en del af gamet, og folk brokker sig sjældent, hvis deres eget hold gør det for at holde et resultat :)
Nej, jeg hentyder mere til de mange gange, hvor han planter fødder i skridtet og albuer i halsen på sine modstandere.. Jeg er ganske med på, at der nemt kan opstå den slags tumult ved indlæg (og især dødbolde) men jeg har sjældent set nogen gøre det så konsekvent ! (det skulle da lige være Peter Møller :D)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Han var vel bare overrasket over at han overhovedet kom i nærheden af bolden.. For hold da op, hvor var i lagt godt og grundigt i graven i langt størstedelen af den kamp! :D
At Wiland så alligevel lige disker op med årets trippel-redning er jo bare et tegn på klasse ! :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Dommeren i aftenens kamp i PL (Fulham - Liverpool) er godt nok noget af det mest umuligt, jeg nogensinde har set..
To klokkeklare straffespark, der ikke bliver dømt, så får Bellamy gult kort fordi Dempsey nikker ham en skalle og så får Spearing et uforståeligt rødt kort? HVA HELVEDE?????
Og så topper han den lige af med IKKE at vise Senderos det andet gule kort i den mest tydelige gule kort-situation nogensinde !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Well, den ene af "straffesparkene" lignede for mig til at være lige akkurat ved kanten af feltet, så jeg kan ikke bebrejde at dommeren så det sådan. Og så synes jeg også at Spearings tackling var lettere hensynsløs, men et gult kort havde måske været nok.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Well, den ene af "straffesparkene" lignede for mig til at være lige akkurat ved kanten af feltet, så jeg kan ikke bebrejde at dommeren så det sådan. Og så synes jeg også at Spearings tackling var lettere hensynsløs, men et gult kort havde måske været nok.
Som kommentatorerne fuldstændig korrekt sagde, så er der 100% straffespark.. I hvert fald hvis man spiller efter de officielle regler, og ikke denne dommers fucking underlige regler !
#2197: Jeg siger heller ikke at der ikke er straffespark, jeg siger bare at situationen er så langt ude ved kanten, at jeg ikke kan bebrejde dommeren for at se forkert.
Så du mener ikke at han kan se den samme kæmpe lange stribe i græsset fra Senderos fødder? Se hvor Charlie Adam ligger (som er over 2 meter inde i feltet UDEN at han har rullet!) ?
EDIT:
Men lige godt.. Lad os så sige, at han ham Friend havde travlt med at tænke på, hvor godt Martin Jols blowjob var, og derfor ikke så situationen..
Hvad fanden er så forklaringen på, at Hangeland får lov at smide en arm i fjæset og rundt om maven på Suarez, fordi han bliver buttfucked og ikke aner hvor bolden er?
Eller at Bellamy får gult for at blive nikket en skalle?
Eller at Senderos ikke får vist nummer to gule (der var endda hele 3 situationer, hvor det burde være sket)..
Hold nu op. Der hvor tacklingen rammer, er lige på stregen af feltet. Tre centimeter bagud, og så havde det været ude for feltet. Og så betyder det ikke noget hvor meget en spiller ruller/falder ind i feltet.
Men for at slå det fast igen, jo der var straffespark, men dommeren så en anelse forkert(hvilket i sidste ende havde store konsekvenser).
#2191 HonoDelLoce 13 år siden
Nej, jeg hentyder mere til de mange gange, hvor han planter fødder i skridtet og albuer i halsen på sine modstandere.. Jeg er ganske med på, at der nemt kan opstå den slags tumult ved indlæg (og især dødbolde) men jeg har sjældent set nogen gøre det så konsekvent ! (det skulle da lige være Peter Møller :D)
#2192 dyg 13 år siden
#2193 HonoDelLoce 13 år siden
At Wiland så alligevel lige disker op med årets trippel-redning er jo bare et tegn på klasse ! :D
#2194 HonoDelLoce 13 år siden
To klokkeklare straffespark, der ikke bliver dømt, så får Bellamy gult kort fordi Dempsey nikker ham en skalle og så får Spearing et uforståeligt rødt kort? HVA HELVEDE?????
#2195 HonoDelLoce 13 år siden
#2196 Kruse 13 år siden
#2197 HonoDelLoce 13 år siden
Som kommentatorerne fuldstændig korrekt sagde, så er der 100% straffespark.. I hvert fald hvis man spiller efter de officielle regler, og ikke denne dommers fucking underlige regler !
#2198 Kruse 13 år siden
#2199 HonoDelLoce 13 år siden
EDIT:
Men lige godt.. Lad os så sige, at han ham Friend havde travlt med at tænke på, hvor godt Martin Jols blowjob var, og derfor ikke så situationen..
Hvad fanden er så forklaringen på, at Hangeland får lov at smide en arm i fjæset og rundt om maven på Suarez, fordi han bliver buttfucked og ikke aner hvor bolden er?
Eller at Bellamy får gult for at blive nikket en skalle?
Eller at Senderos ikke får vist nummer to gule (der var endda hele 3 situationer, hvor det burde være sket)..
#2200 Kruse 13 år siden
Men for at slå det fast igen, jo der var straffespark, men dommeren så en anelse forkert(hvilket i sidste ende havde store konsekvenser).