Nu havde jeg ellers planlagt at se hele Real-Barca kampen her til morgen, efter kæresten drog mod arbejde, men så skulle hun naturligvis se TV2 News, og så kom resultatet kørende i bunden. Oh well, nu er jeg alligevel en anelse glad for det, for sikke et deprimerende resultat. Jeg spolede dog lige igennem for at se højdepunkterne, og for satan hvor er Messi heldig ikke at blive udvist...
Nå, en (indtil videre) på alle måder fuldkommen elendig fodbold-weekend. Jeg gætter på, at den slutter med et gravalvorligt punktum og Manchester City-sejr i morgen :-(
Nej har var ikke heldig, for den anden forseelse var ikke til et gult kort.
Generelt set var det en energisk kamp hvor Barça sad på meget af spillet, men i perioder blev de presset langt tilbage af Real. Det tekniske niveau var ikke så højt som man kunne have håbet, men til gengæld var der ikke samme grad af drama/skuespil som ofte er tilfældet i El Clásico.
Men det var meget imponerende af Barça - at komme bagud efter 20 sekunder, og så alligevel få det vendt til en 1-3 sejr.
Barca beviste atter at Madrid blot er det andet bedste hold. Men det tager de nok gerne til takke. Mourinho har ikke nøglen. Imponerende præstation af Barca, og så på udebane. Jeg var lidt nervøs for deres ude-præstationer og håbede i bedste fald på uafgjort. Alexis var vist alle penge værd.
#2291 HonoDelLoce 13 år siden
Men det kunne jo snildt tænkes, at der var nogle franske dudes med for mange penge, der havde henvendt sig til nogle af Zagrebs spillere :)
Men jeg lader da tvivlen komme dem til gode, til andet er bevist.. ;)
#2292 The Insider 13 år siden
Nå, en (indtil videre) på alle måder fuldkommen elendig fodbold-weekend. Jeg gætter på, at den slutter med et gravalvorligt punktum og Manchester City-sejr i morgen :-(
#2293 loki 13 år siden
Generelt set var det en energisk kamp hvor Barça sad på meget af spillet, men i perioder blev de presset langt tilbage af Real. Det tekniske niveau var ikke så højt som man kunne have håbet, men til gengæld var der ikke samme grad af drama/skuespil som ofte er tilfældet i El Clásico.
Men det var meget imponerende af Barça - at komme bagud efter 20 sekunder, og så alligevel få det vendt til en 1-3 sejr.
#2294 Kruse 13 år siden
Det var der heldigvis ikke helt så meget af, men der var stadig det velkendte pres på dommeren nærmest ved hvert eneste frispark.
#2295 HonoDelLoce 13 år siden
Hvorfor fik Alonso så gult for nøjagtig den samme forseelse på netop Messi?
#2296 Babo84 13 år siden
#2297 Castanea 13 år siden
#2298 MMB 13 år siden
#2299 Babo84 13 år siden
Hold op med at drikke absint :)
#2300 The Insider 13 år siden