Gravatar

#2281 Kruse 13 år siden

United trækker den nemmeste gruppe længe set, og så formår de ikke engang at gå videre. Smukt! :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#2282 Castanea 13 år siden

JannikAnd (2280) skrev:
Fuldstændig sindssygt, at Lyon kom videre! De var ni mål bedre end Ajax i aften!

Bestemt, men Ajax blev øjensynligt snydt for to mål, fordi de fejlagtigt blev dømt offside.
Gravatar

#2283 JannikAnd 13 år siden

Caliban (2282) skrev:
Bestemt, men Ajax blev øjensynligt snydt for to mål, fordi de fejlagtigt blev dømt offside.
Gør det udfaldet mindre "sygt"? Tværtimod! Ajax må efterhånden være godt trætte af Madrid.
Gravatar

#2284 Castanea 13 år siden

Nej, det er sindssygt! Det ville næsten også være synd, hvis Lyon skulle nøjes med Europa League efter en 1-7 sejr (hvor seks af målene blev scoret i 2. halvleg).
Gravatar

#2285 loki 13 år siden

Ha! Sikke dog en vild fodboldaften. Hvornår trækker de lod om 1/8-finalerne?
www.peakoil.dk
Gravatar

#2286 The Insider 13 år siden

Fik adskillige sms'er i løbet af aftenen omkring Manchester-klubbernes exit, men jeg turde ikke tro på det før jeg så det. Hvor er det dog smukt. En triumf af dimensioner!

#2285, jeg mener, at det er den 16. december....
War. War never changes.
Gravatar

#2287 HonoDelLoce 13 år siden

Er jeg i øvrigt den eneste, der bliver en smule mistænkelig af at se Lyons mål? Jeg synes godt nok, at det er svært at forestille sig, at et hold med sådan et forsvar overhovedet ville kunne kvalificere sig til CL..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#2288 Castanea 13 år siden

#2287:

-19 i måldifference taler vist for sig selv.
Gravatar

#2289 HonoDelLoce 13 år siden

Caliban (2288) skrev:
#2287:

-19 i måldifference taler vist for sig selv.

Men i den forbindelse skal det jo lige huskes, at 13 af målene imod dem er gennem 2 kampe. Og 6 af dem var mod Real, som alle jo kan rende ind i en snitter af (måske ikke ALLE med lige 6 mål, men så rigtigt mange klubber ;) ).

Det er jo ikke, fordi jeg siger, at det ikke kan lade sig gøre på "lovlig" vis at tabe 7-1. Jeg siger bare, at forsvarsspillet så mistænksomt ud i flere situationer, hvis du spørger mig :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#2290 Babo84 13 år siden

HonoDelLoce (2287) skrev:
Er jeg i øvrigt den eneste, der bliver en smule mistænkelig af at se Lyons mål? Jeg synes godt nok, at det er svært at forestille sig, at et hold med sådan et forsvar overhovedet ville kunne kvalificere sig til CL..

De er også ved at undersøge sagen.

Men Zagreb har også fyret deres træner ovenpå nederlaget. Så jeg ved ikke hvad jeg skal mene.

Skriv ny kommentar: