AVB er officielt fuldkommen clueless. Smækker Mikel på for at bevare en 1-0 mod Wigan?! Når der var god tid tilbage. Og han lader Torres rådne på bænken og kaster i stedet ineffektive Kalou og Malouda på banen. Suk, suk, SUK!!
Wigan....Seriøst, Johan? De er jo hamrende elendige! Så virker sidste weekends sejr over City noget ligegyldig. Chelsea har godt nok svært ved at finde en rytme.
The Insider (2341) skrev:
Og han lader Torres rådne på bænken og kaster i stedet ineffektive Kalou
Hvis vi tager antal mål i forhold til antal spilminutter, er Torres så ikke endnu mere ineffektiv?
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#2342, I know, I know, hamrende pinligt. Og endnu en gang er AVB's ukuelige naivitet blevet udstillet på det groveste. Men hey... den sæson Ancelotti vandt The Double med Chelsea tabte vi 3-1 til Wigan på udebane ;-) Derudover har Torres været omtrent 10 gange bedre, mere entusiastisk og engageret i sine kampe denne sæson end Kalou og Malouda. Det var en på alle måner kritisabel beslutning at lade ham forblive på bænken, når Drogba var fuldkommen elendig, og alternativerne var så ringe.
Såååådan. Jeg ville nok også smække et par andre hold ind efter Sunderland, men nuvel!
Nu strammer du... jeg kan nøjes med en 3 plads, men så heller ikke lavere end det, medmindre Basel vinder CL, så ryger Barca selvfølgelig ned på 4 plads.
#2341 The Insider 13 år siden
#2342 Kruse 13 år siden
Hvis vi tager antal mål i forhold til antal spilminutter, er Torres så ikke endnu mere ineffektiv?
#2343 The Insider 13 år siden
#2344 Babo84 13 år siden
#2345 The Insider 13 år siden
Næstefter FC Fyn og Sunderland, naturligvis!
#2346 Babo84 13 år siden
Jo jo, men det er da en selvfølge, kære ven. Folk burde selv tænke sig til, at det var det der menes.
#2347 Babo84 13 år siden
2. Sunderland
3. Barcelona
og alle de andre..
#2348 The Insider 13 år siden
#2349 Babo84 13 år siden
Nu strammer du... jeg kan nøjes med en 3 plads, men så heller ikke lavere end det, medmindre Basel vinder CL, så ryger Barca selvfølgelig ned på 4 plads.
#2350 The Insider 13 år siden
Det er da også mere eller mindre stensikkert, at trofæet ryger til Schweiz! Altså, medmindre #2340 går i opfyldelse :-/