"Milan are the strongest team in the league, the most complete one, we're rediscovering ourselves but as of this time the Rossoneri have something more. The game at San Siro will definitely be very important this season but it's not the only game that will award you the title. We'll have to be ready."
Det ville da også være en mindre skandale, hvis I ikke vandt med jeres hold. Jeres trup er bedre end vores og jeres budget er større. Vores mål har nu heller aldrig været at vinde mesterskabet i år - vi kan bare ikke gøre for, det går så godt. :P
Liverpool må have en forbandelse over sig. Kunne ikke tro mine egne øjne, over de chancer de har brændt i 2. halvleg. Sikke en dag for Man U. Chelsea X, City X, Liverpool X.
Ja, det er fandme utroligt så ineffektive de er. En skudstatistik på jegvedikkehvormange - 2 og så er der lige de sidste to chancer i overtiden, som på mirakuløs vis bliver reddet!! Er du sindsyg en redning keeperen fik hevet frem der og så lige en redning på stregen af en spiller, øv! :(
So, at last we meet for the first time for the last time.
Så fik jeg s'gu rykket mit Cambridge City op i League One !!
Det blev de økonomiske udfordringer selvfølgelig ikke mindre af ! Jeg bruger årligt 3,98mio på lønninger.. Det andet "mindst-brugende" holde i ligaen bruger 7,61.. Og derfra går det stærkt.. Hele vejen op til Hull, som bruger 66,21mio! Det er mere end 16 gange så meget som mig!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#2371 The Insider 13 år siden
#2372 Castanea 13 år siden
Lyt til Gigis vise ord, Foeller.
#2373 MMB 13 år siden
God jul!
#2374 JannikAnd 13 år siden
#2375 MMB 13 år siden
#2376 HonoDelLoce 13 år siden
Det eneste gode ved sygdom er, at man må blive hjemme fra julefrokost i dag.. Og så kan man jo se en masse fodbold ! :)
#2377 The Insider 13 år siden
#2378 bhs 13 år siden
#2379 Åkepool 13 år siden
Ja, det er fandme utroligt så ineffektive de er. En skudstatistik på jegvedikkehvormange - 2 og så er der lige de sidste to chancer i overtiden, som på mirakuløs vis bliver reddet!! Er du sindsyg en redning keeperen fik hevet frem der og så lige en redning på stregen af en spiller, øv! :(
#2380 HonoDelLoce 13 år siden
Så fik jeg s'gu rykket mit Cambridge City op i League One !!
Det blev de økonomiske udfordringer selvfølgelig ikke mindre af ! Jeg bruger årligt 3,98mio på lønninger.. Det andet "mindst-brugende" holde i ligaen bruger 7,61.. Og derfra går det stærkt.. Hele vejen op til Hull, som bruger 66,21mio! Det er mere end 16 gange så meget som mig!