Gravatar

#2381 Kruse 13 år siden

Hvor er oliesheikerne når man har brug for dem? :P

Men det er til gengæld så meget federe(og mere imponerende), når man formår at skabe sådanne resultater med et skrabet budget.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#2382 JannikAnd 13 år siden

Det er vel heller ikke helt skeløjet at vinde Premier League med Tottenham i anden sæson? That's right, I did it. Ikke mindst grundet indkøb af Marek Hamsik og Seydou Doumbia (scorede 35 kasser i første sæson).
Gravatar

#2383 HonoDelLoce 13 år siden

Kruse (2381) skrev:
Hvor er oliesheikerne når man har brug for dem? :P

Men det er til gengæld så meget federe(og mere imponerende), når man formår at skabe sådanne resultater med et skrabet budget.

Er fuldstændig enig !

Var faktisk bange, fordi mit hold i sidste sæson (hvor jeg jo lagde i League Two), stod foran en overtagelse, da formanden skulle pensioneres.. I FM-regi kan det jo betyde enten stor kapital-indskud (hvilket jeg ikke rigtigt ønskede, da det ville gøre det meget nemmere, og jeg jo valgte Cambridge City for deres lorte-økonomi og dårlige faciliteter :) ) eller en fyreseddel.. Heldigvis skete ingen af delene - den nye direktør ville fortsætte med at køre klubben som den var, og jeg fik lov at blive :)

JannikAnd (2382) skrev:
Det er vel heller ikke helt skeløjet at vinde Premier League med Tottenham i anden sæson? That's right, I did it. Ikke mindst grundet indkøb af Marek Hamsik og Seydou Doumbia (scorede 35 kasser i første sæson).

Er jeg faktisk ikke så imponeret over - uden at ville forklejne din præstation :) Tottenham har et super hold fra start og godt med mønt til at forstærke.

Hvis du gjorde det med Norwich derimod............... ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#2384 JannikAnd 13 år siden

Nej, du har måske ret. Du har masser penge at købe for, men deres lønninger er ikke attraktive, så en stor del af budgettet må gå dertil, og stadig er det ikke tilnærmelsesvis nok til at lokke førsterangs spillere. Og så "mister" man jo altså Adebayor efter første sæson.

Men jeg vil da straks gå i færd med Norwich. Total i orden nytårsfortsæt dér!
Gravatar

#2385 HonoDelLoce 13 år siden

Som sagt - det var slet heller ikke for at forklejne din præstation ! :) At vinde PL er altid godt gået, da det uden tvivl er den sværeste liga at vinde i spillet, da man møder så meget kraftig modstand i løbet af en sæson :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#2386 JannikAnd 13 år siden

Ja, det er rigtigt. Og det er netop i storkampene, at jeg har hentet mine point. Fire sejre af fire mulige mod Manchester klubberne er ikke til at kimse af. Til gengæld volder Liverpool mig enorme vanskeligheder :)
Gravatar

#2387 HonoDelLoce 13 år siden

Præcis..

I Spanien kan du "sagtens" vinde et mesterskab selvom du taber til Barca og Real, fordi det immervæk kun er 12 point du mister, og begge de to hold gerne smider ca. det samme i løbet af en sæson..

Serie A er decideret for nemt at vinde, synes jeg.. Jeg har aldrig haft et spil i Italien, hvor jeg har døjet med at vinde, synes jeg.. Sidste år spillede jeg LLM med Neapolis Mugnano, og der vandt jeg Serie A året efter at være rykket op.. Det var s'gu trist, så døde det spil fuldstændigt..

PL er til gengæld enormt svært at nå til tops i - og endnu sværere at blive i toppen af.. :)
Gravatar

#2388 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Jeg har i min første sæson vundet serie A og Champions League med Milan. I øjeblikket har jeg ikke tabt i 30 kampe i træk. Det hjælper også at have en Zlatan som banker det ene mål ind efter det andet og Cavani er skiftet til mig for 130 mio. efter at Napoli tilbød ham til mig (efter krav fra Cavani om et skifte til en større klub).

Jeg kan i øvrigt på det kraftigste anbefale Kwadho Asamoah og Sandro til den centrale midtbane.

Nu går jeg lige efter at vinde det hele med Milan i samme sæson og så muligvis videre til en anden klub (i en anden liga). Kunne være fedt lige at vinde mesterskabet i de 5 største ligaer.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#2389 HonoDelLoce 13 år siden

Yay !

Har fået mine træningsfaciliteter opgraderet, så de gik fra "skrabede træningsfaciliteter" til "ret skrabede træningsfaciliteter" :D :D

For at pensle det ud, så er der 10 "levels" af træningsfaciliteter.. Jeg gik fra #10 til #9.. Og det tog dem HALVANDET ÅR !!!

Puh ha, der er langt op til "top træningsfaciliteter"..!

I det mindste har de nu bevilget en stadion-udvidelse.. Det er den 4. siden jeg startede spillet. Den første tog kapaciteten fra 1500 til 2000, den anden fra 2000 til 4000, den tredje fra 4000 til 5000 (hvoraf kun 2000 er siddepladser :D) og nu tager denne fjerde udvidelse kapaciteten helt op til 10070! Det kommer til at give noget god indtægt ! :) Det koster så selvfølgelig også kassen at lave..
Gravatar

#2390 Kruse 13 år siden

Det ser ud til at Arsenal-fans får en forsinket julegave....RETURN OF THE KING!!!!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: