Det var tåbeligt af Wenger at beholde Djourou på banen, da enhver kunne se hvor det bar hen ad, og oveni det så rendte Djourou rundt og tog sig til lysken(som han fornyligt har haft problemer med).
Og så er det vanvittig ærgerligt at Szczesny lige ville imitere De Gea på en dag som i dag, hvor vi allermest havde brug hans sikre indgreb.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Ja, og hvis nu Liverpool lige kan vinde i aften, så er der faktisk ved at være ganske tæt i toppen! :)
For to uger siden ville jeg ikke have troet på det, men efter både Liverpools og Citys sidste par kampe synes jeg det lugter langt væk af en målfattig affære, og så kan det lige så nemt være Liverpool som City, der hiver det længste strå.. :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Rooney skal da godt nok oppe sig gevaldigt i 2. halvleg, hvis han skal score et hattrick.. Hold op, hvor han (og mange andre United-spillere) været elendige i 1. halvleg..
Til gengæld var det regulært kongemål af Ba!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Ham der Demba Ba er da et ganske udmærket køb. Og så på en fri transfer. I det hele taget et spændende hold Newcastle har. De mangler bare en makker til Ba og lidt kreative spillere samt en ordentlig højreback.
#2411 Kruse 13 år siden
Og så er det vanvittig ærgerligt at Szczesny lige ville imitere De Gea på en dag som i dag, hvor vi allermest havde brug hans sikre indgreb.
#2412 The Insider 13 år siden
#2413 HonoDelLoce 13 år siden
For to uger siden ville jeg ikke have troet på det, men efter både Liverpools og Citys sidste par kampe synes jeg det lugter langt væk af en målfattig affære, og så kan det lige så nemt være Liverpool som City, der hiver det længste strå.. :)
#2414 Åkepool 13 år siden
Men det blev røv og nøgler. Sikke en lortekamp :(
#2415 HonoDelLoce 13 år siden
#2416 dyg 13 år siden
#2417 The Insider 13 år siden
(får en stribe tomater i ansigtet af Åkepool, HonoDelLoce, dyg, Kruse og IK, før Rooney runder aftenen af med hattrick)
Suk...
#2418 HonoDelLoce 13 år siden
Til gengæld var det regulært kongemål af Ba!
#2419 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden
#2420 HonoDelLoce 13 år siden