#2420 Nu følger jeg ikke Premier League så intenst, men har en forkærlighed for Newcastle (ikke mindst pga. Shearer). Jeg har dog også været meget imponeret af Krul de kampe jeg har set dem. I det hele taget har Newcastle handlet godt ind med få midler (selv om Newcastle vel stadigvæk står rimelig godt økonomisk). Her tænker jeg især på de franske spillere Marveux og Cabaye, til dels Ben Arfa (som godt nok kom sidste sæson, men jo har skadet i lang tid). Santon bliver også spændende at følge.
Er der nogen der kan forklare mig hvordan Tim Howard har scoret et mål for Everton. Altså de har da kun en Howard - deres målmand. Og der står ikke noget om at de skulle være på straffe.
Evertons amerikanske keeper Tim Howard sendte, hvad der lignede en clearing afsted fra kanten af eget felt. Bolden dumpede først ned godt 25 meter fra Adam Bogdans kasse i den anden ende og tog så et noget mærkværdigt opspring, som fuldstændig snød ungareren, der forgæves og sprællende måtte se sig passeret af kollegaen.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Hvad søren. United efter Lampard? Rygter?? I så fald løser United ikke deres midtbane problemer ved at hente en bessefar. Har Sir Alex ikke mistet grebet denne sæson?
#2426, der er intet hold i det, men hvis United fik Lampard, ville de med garanti vinde ligaen (med 23-24 point ned til City), Europa League OG FA-Cuppen. Selv hvis de samtidigt solgte Rooney.
#2426, der er intet hold i det, men hvis United fik Lampard, ville de med garanti vinde ligaen (med 23-24 point ned til City), Europa League OG FA-Cuppen. Selv hvis de samtidigt solgte Rooney.
#2421 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden
#2422 HonoDelLoce 13 år siden
#2423 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden
#2424 Kruse 13 år siden
#2425 The Insider 13 år siden
#2426 Babo84 13 år siden
#2427 The Insider 13 år siden
#2428 MMB 13 år siden
I lolled. ;)
#2429 Babo84 13 år siden
Og Chelsea vil selvfølgelig rykke ned :)
#2430 The Insider 13 år siden
#2429, stensikkert!