Gravatar

#2461 bhs 13 år siden

nøj nogle chancer her til slut..
Gravatar

#2462 The Insider 13 år siden

Haha, der skulle Barcelona så alligevle have haft straffe. Herligt!
War. War never changes.
Gravatar

#2463 bhs 13 år siden

Det ser vist ud til at vi hader de samme klubber. Barca og Man U ;)
Gravatar

#2464 bhs 13 år siden

Slut 1-1. Hold kæft hvor er det er et lækkert resultat og fortjent. Espanyol har kæmpet sig godt tilbage. Smukt!
Gravatar

#2465 The Insider 13 år siden

#2463, high five!
War. War never changes.
Gravatar

#2466 Castanea 13 år siden

Til trods for Kia Joorabchians optimisme, ser det desværre ud til, at City vil afvise Milans andet tilbud for Tévez.
Gravatar

#2467 HonoDelLoce 13 år siden

Dommeren i gårsdagens Manchester-derby var jo en joke. Og jeg taler ikke kun om det røde kort og det straffe, som City uden tvivl skulle have haft, men også en hulens masse gule kort, der ikke blev uddelt.

Til gengæld var det dejligt at stå op til nyheden om Barcas pointtab, og endnu bedre: FCK har fyret Roland Nilsson! Og det allerbedste ved den nyhed er, at deres begrundelse er en organisatorisk ændring, så det kommer til at blive mere engelsk med en manager, der både står for indkøb og overordnet ansvar for truppen, og så fordeler træningen ud på flere trænere! Jeg har længe håbet på, at det ville slå igennem i Danmark, og der er dælme gode muligheder i det!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#2468 Babo84 13 år siden

For søren Barca. Det var faktisk halvt skidt indsats. Espanyol gjorde det squ godt.
Gravatar

#2469 Kruse 13 år siden

Arsenals backpladser har en forbandelse over sig i denne sæson....
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#2470 Kruse 13 år siden

HVOR ER DET FUCKING SMUKT!!!!!FDDSFUYSUDHSJDWNDWD

RETURN OF THE KING!!!!SDJSDSJWIJE"IEJ"E#"#"U#"¤E"!!!"!"!"!!!!11!!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: