Gravatar

#2471 HonoDelLoce 13 år siden

Lucky punch!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#2472 MMB 13 år siden

Det var sgu Henry!
Gravatar

#2473 Kruse 13 år siden

Èn chance skulle Henry bruge på at vise at han stadig har en vis målnæse og en vis teknik, og at han som 34-årig er langt farligere end Chamakh.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#2474 HonoDelLoce 13 år siden

Come on, det er ikke fair ! Min mor var farligere foran mål som 34 årig end Chamakh ! :D

Men man må sige, at det var kuldegysningsfremkaldende ! :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#2475 Kruse 13 år siden

HonoDelLoce (2474) skrev:
Men man må sige, at det var kuldegysningsfremkaldende ! :D

Jeg er stadig helt oppe at køre. Det var bare så smukt et øjeblik, og hvor ville jeg da have givet næsten alt for at have stået på Emirates Stadium og opleve de overvældende følelser på nærmeste hold.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#2476 Åkepool 13 år siden

God 1. halvleg. Liverpool sidder fuldstændigt på kampen. Lad det endelig ikke ændre sig i 2. halvleg :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#2477 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Rygterne går på at PSG er blevet enige med Milan om et køb af Pato til 35 mio. EURO. Jeg synes at Pato har et større talent end Tevez, men til gengæld er han meget skadet. Og hvis han også skaber problemer i omklædningsrummet er der ikke så meget andet at gøre.

Det vil også frigøre lidt penge til køb af en venstreback og en til midtbanen.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#2478 HonoDelLoce 13 år siden

Han har dog selv været ude og benægte, at han skal til PSG :-)
Gravatar

#2479 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Ja og derfor er handlen med Tevez også blevet annuleret, da det var en forudsætning at Pato skulle sælges så der kunne blive plads til Tevez.

Jeg synes dog at Pato har et større talent end Tevez, så på den måde synes det er fint nok.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#2480 MMB 13 år siden

Så er det i aften, Inter skal slå til!

KOM SÅ, INTER!

Skriv ny kommentar: